Voor alle bv-moeders!

Hoi dames,

Niet zo leuk voor de kv-moeders. Maar vinden jullie het ook niet fijn om te lezen dat ze ook af en toe tobben over de hoeveelheid voeding die hun
kindjes binnen krijgen? Zelf geef ik voor de derde keer bv en het
blijft dan toch altijd de vraag hoeveel ze binnen krijgen (de oudste
groeide er niet zo goed op). KV lijkt dan het einde omdat je precies
weet hoeveel ze binnen krijgen. Nooit gedacht dat je zo kunt tobben als
ze zin hebben in meer. Als mijn zoontje trek heeft leg ik hem gewoon
nog een keer aan, en denk ik 'hij kan nooit teveel bv krijgen'. Heerlijk. Ik geniet er nog iedere keer van als ik hem voed.

Groetjes
Judith

Beste Juup

Jou berichtje steekt mij heel erg!
Ik was vol goede moed begonnen met bv en was ook van plan om dat zo lang mogelijk te gaan geven,maar helaas is het mis gelopen en heb ik geen melk meer na 6 weken!
Er zullen vast meer moeders zijn die dit ook is overkomen!
Daarom pruts ik nu liever met de hoeveelheid die ze binnen moet krijgen dan dat ik een kind heb wat de hele dag huilt van de honger!

Je moet in je handen knijpen dat JIJ nog bv kan geven en laat moeders die hun kindje de fles geven lekker prutsen!!!!!!!

Groetjes babyboom
trotse mama van Lara 08-01-2007

wat betekent de afkorting kv eigenlijk? kolven?

Het kan best geruststellend zijn om te lezen dat ook andere moeders soms onzeker zijn. Tenminste, ik vind van wel.  Het bericht van Judith moet wellicht in dat licht gelezen worden, en niet in een "sliep-uit" licht.  Tenminste, dat denk ik.

Ik zelf geef nog borstvoeding, maar kan niet goed meeleven in alle emoties die dat bij velen oproept. Je doet wat je kan en dat doe je zo goed mogelijk, of de voeding nou uit een fles of een borst komt...

groeten,
Janneke

ha Judith,
idd ben ik ook heel blij dat de moeders met kv (kunstvoeding) ook klooien en onzeker zijn. Die onzekerheid bij mij is ook heel groot. Soms zit er zo weinig in mijn borsten voor mijn gevoel dat ik er vaak over denk om op kv over te gaan. Na een dag elke 1,5-2 uur voeden is de voeding (Even) weer opgekrikt en komt Loes weer om de 3,5-4 uur.
Voor Babyboom: ook ik denk dat het niet vervelend bedoelt is van Judith, ik kan me helemaal bij haar aansluiten. Voor jou vind ik het heel vervelend dat je na 6 weken al moest stoppen met de borstvoeding, terwijl je dat (als ik dat zo lees) heeeel graag langer had willen geven. Judith probeert alleen aan te geven dat we allemaal onzeker zijn (bv moeders en kv moeders) en niet zozeer dat ze niet blij is dat ze borstvoeding kan geven.

Succes allemaal,
dikke knuffel van Lineke

Hallo allemaal,

Ik wilde zeker niemand voor het hoofd stoten en bedoelde inderdaad dat we dus allemaal onze onzekere momenten hebben of je nu bv of kv geeft.
Ik weet hoe het is om te moeten stoppen met bv omdat je niet genoeg voeding hebt en dat is flink balen.
Ik kan er nu erg van genieten dat het bij nummer drie wat makkelijker gaat maar weet nog precies hoe onzeker ik was bij de oudste. Vooral in de periode dat hij slecht groeide en niet meer genoeg had aan mijn voeding.

Groetjes
Judith

ik geef kv,na 2 wk tevergeefs melken en aanleggen.het heeft zn voors en zn tegens.met kv zit je aan een limiet van wat ze mogen.aan de andere kant ben ik wel blij dat ik nu kv geef,anders had ik met boas zn eetlust ws elke 2 uur met mn kind aan de borst gezeten.en ik word al doodmoe van elke 3 uur flessen.
maar bij een volgende ga ik het toch weer proberen.hopelijk gaat t dan wel goed.
groetjes kari

Terug
Bovenaan