Voor alle dames hier......

Hallo allemaal,

Ten eerste wil ik vertellen dat ik vol bewondering jullie verhalen lees, niet omdat ik zelf geen kinderen kan krijgen maar omdat een goede vriendin van mij hetzelfde doormaakt als jullie en ik graag wil weten wat er in haar omgaat. Jullie verdriet en doorzettings vermogen hebben mij dan ook tot een besluit laten komen.... mijn vriendinnetje is daar inmiddels van op de hoogte, maar ik ga voor eiceldonatie.

Op dit moment ben ik zelf 28 weken zwanger van mijn tweede kindje en daar blijft het bij, mijn man  en ik hebben samen besloten  dat wij mijn vriendin en haar man willen helpen  en zodra de gynaecoloog ons groen licht geeft gaan we aan de slag, natuurlijk hopen we dat ze dan inmiddels zelf zwanger is geraakt maar dat zal waarschijnlijk niet het geval zijn en blijven  we dan ook bij ons besluit.

Daarom wil ik jullie ook meegeven, geef de moed nooit op en blijf geloven in jullie dromen.

Heel veel succes en liefs,

Angel  

Dat noem ik nou echte hartsvriendinnen.
Super dat jullie dit samen hebben besloten, want dat beslis je niet zo gauw en daar moet je beiden achter staan.

Jouw vriendin mag in haar handen knijpen met zulke goede vrienden als jullie.

Hopelijk gaat het gauw gebeuren en is jouw vriendin ook snel zwanger.
 Ik wens jullie samen een hele goede tijd toe. Hou ons op de hoogte.

En alsnog gefeliciteerd met jouw zwangerschap.

Liefs van Gré

Hi Angel,

Wat een ontzettend dappere en moedige beslissing zeg. En ik neem aan dat je vriendin dit ook graag wil.
Vind het heel knap, want ik weet eerlijk gezegd niet of ik dat wel zou kunnen accepteren van een vriendin of zelfs van een onbekende.
Ik heb er daarom heel veel respect voor.

Jij nog een een hele fijne en goede zwangerschap verder en succes en sterkte voor daarna, ook voor je vriendin!! Jullie zullen het nodig hebben.

Groetjes Scorpy

Hoi,

Het is ook niet zomaar een beslissing hoor, we hebben het er heeeeel goed en lang met z'n vieren over gehad.
Maar ik zie mijn vriendin zo weg teren dat ik gewoon iets moet doen.
Ze heeft nu 2x een (mislukte) IVF behandeling ondergaan en al die hormonen maken haar zooo enorm ziek, ik herkan haar bijna niet meer, een opgezet gezicht en verder ontzettend mager geworden, daarbij werkt haar schildklier ook niet naar behoren, de ene keer te snel de andere keer weer te langzaam....
Vandaag (goede vrijdag) is de laatste IVF poging en ik hoop zo dat  het echt Goede vrijdag is en dat het deze keer echt gaat lukken.....  Duimen jullie mee?????

Ik laat het jullie natuurlijk weten en hoop over krap twee weekjes verslag uit te kunnen brengen.

Fijne paasdagen allemaal.

Groetjes, Angel

Hoi Angel,

Wat een prachtig gebaar. Inderdaad wat scorpy zegt, ik weet niet of ik dit zou kunnen. Echt zo zie je maar dat er toch nog mooie mensen op de wereld zijn.

Heel veel succes met je vriendin. Hopelijk is het voor inderdaad vandaag een goede vrijdag. en voor jezelf natuurlijk een hele mooie zwangerschap

veel liefs

Nicole

Hallo meiden,

Vandaag belde mijn vriendin dat ze zich anders dan de andere keren voelt...... vorige week vrijdag zijn er  embryo's teruggeplaatst (laatste poging)...
Dus ik duim me de hele week gek, nog één weekje wachten en dan mag ze een bloedtest gaan laten doen........spannend.....

Groetjes, Angel  

Terug
Bovenaan