voor alle iedereen

Hier even een berichtje voor alle lieve meiden die nog even aan gedacht hebben!! Dat vind ik dus echt heel tof. Want niemand (behalve mijn vriend) weet dat wij morgen naar de gyn moeten, dus dan is het wel zo fijn dat jullie met mij meeleven! Doet me goed hoor!

Ben helemaal nog niet zenuwachtig hoor!! Ik hoop alleen dat het een beetje een aardig persoon is begrip heeft voor de situatie en meteen start met onderzoeken!! Moet allemaal niet te lang duren vind ik.

Maar ja al bijna een jaar gestopt met de pil ik bijna 30 mijn vriend 32 ik denk dat hij/zij ons niet zo weer wegstuurt...

Ik zal morgen verslag breng mijn first date with de gyn...ben blij dat mijn vriend meegaat hoor!

Weltrusten dames!

Liefs moi xxxx

Hallo MOi,
Heel veel succes bij de gyn Het zal wel meevallen hoor voor de onderzoeken hoef je niet bang te zijn je voelt er niet veel van en zeker niet van een inwendige echo,dat is twee keer niks.
Het blijft wel altijd genant he naar de gyn gaan.Hopelijk is alles ok en worden jullie geholpen.
Succes ermee

Hoi Moi,

heel veel succes vandaag bij de gyn. Ik hoop voor je dat alles meevalt. Ik was trouwens voor de eerste keer ook niet zenuwachtig, maar toen ik in de wachtkamer zat begon het toch wel wat te kriebelen. Ik was vooral benieuwd wat er allemaal zou gaan gebeuren.

Het is inderdaad fijn dat je via dit forum je verhaal kwijt kan en wat steun van elkaar kan verwachten.

We horen nog wel van je hoe je het hebt ervaren en wat er allemaal gaat gebeuren.
Succes,

Bianca

Terug
Bovenaan