voor alle lieve meiden op dit forum

A

Anoniem

Guest
he meiden
ik kan niet slapen en ben dus maar weer eens achter de laptop gekropen.
Ik wil jullie eens even allemaal bedanken voor al jullie steun en lieve woorden. Niet alleen voor mij (heb gelukkig nog   niet zoveel steun nodig gehad) maar ook voor alle anderen.
Ik was nooit zo happig op forums. Keek wel eens en liet een berichtje achter, maar met dit forum ben ik best wel druk. Ik reageer (nog) niet zoveel, maar lees wel bijna alles.
Echt fijn hoor dat je alles kwijt kunt. Het lijkt echt net of je met vriendinnen aan het praten bent. Alleen is het nu wat anoniemer, waardoor het ook soms wat intiemer wordt.
Ik heb best veel vriendinnen, maar daar praat ik niet mee over seks en zwanger worden. Ook met mijn zussen praat ik daar niet over.
Mijn man vindt het allemaal nog een ver van mijn bed show. Hij vindt het raar (onwennig) als ik met hem over zwanger raken wil praten. Hij wil wel graag vader worden, maar totdat ik zwanger ben vindt hij het allemaal nogal vreemd om over te praten.
Daarom is het extra prettig dat ik het hier wel kwijt kan.
En om iedereen te bedanken en een hart onder de riem te steken:

Als ik dit zo over lees lijkt het wel een afscheid, MAAR DAT IS HET NIET HOOR!!!!
Ik vindt gewoon dat het best eens gezegd mag worden.

liefs daan

ik pas me helemaal bij je aan
lieve woorden
liefs tamaar

Dito hier..;) Iedereen veel succes van een zwangere dame en hopelijk voor jullie ook snel goed nieuws!!

liefs sweety (6w4d zw)

jeetje wat ontzettend lief van jullie!!!! kijk daarom is het zo leuk op dit forum!!!! toppie dames

Ik ben zo blij dat ik dit forum heb gevonden.
Hier kan ik lekker alles vragen enzo.
Bedankt allemaal!

Liefs, Nadine.

he meiden ben nog iets vergeten ..........................
voor alle meiden bij wie het allemaal niet zo goed gaat of die al erg lang bezig zijn

en voor alle meiden die wachten op hun NOD:
succes

tjee wat leuk al die plaatjes Bedankt deez

daan

Haha die Daan,
Verslavend he!!!!

En veel geluk!

Dat we goed hoog naar de glitters kunnen springen en snel naar het andere forum kunnen!!! Groetjes!!!

Ook ik ben erg blij met dit forum! Ik kijk nu elke dag, vaak meerdere keren per dag en moet altijd wel even reageren. Het forum is ook precies groot genoeg qua drukte, je kunt het goed bijhouden en je (her)kent de meeste namen snel.

En idd leuke plaatjes zoeken is fun!

Maar pas op als je gaat googlen op "plaatjes zwangere vrouw"... je wilt niet weten welke sites er dan naar boven komen!!!

Thanx & greetz,

Tammy

Terug
Bovenaan