Voor alle lieve meiden van het forum!

Even een hart onder de riem voor jullie, zeker voor de meiden die al wat langer bezig zijn dan de rest!

Blijf hoop houden! Wij hadden na 3 jaar de hoop ook min of meer opgegeven en hadden zowaar 'zin' in onze eerste ivf-poging. Gelukkig heeft het niet zover hoeven komen en is iui toch de oplossing gebleken. Bij ons is al die tijd geen oorzaak gevonden.

Ik snap alle frustraties, hoopvolle dagen, tegenslagen en dips maar al te goed, zeker in deze tijd. Weer sinterklaas, kerst, oud en nieuw, weer een jaar voorbij zonder 'resultaat'.

Natuurlijk ben je liever gisteren zwanger dan morgen, maar ik heb er alle vertrouwen in dat ook er ook voor jullie nog een kindje in het verschiet ligt!

Misschien nog een beetje vroeg, maar bij deze toch alvast mooie dagen voor iedereen en op naar een superpositief 2013!

Liefs Daisy

Ik had het niet beter kunnen omschrijven, Daisy....

Ook wij zijn ruim 3 jaar bezig geweest, zonder enige oorzaak gevonden te hebben. En na 6x IUI en 2x IVF, mogen wij over ongeveer 3 maanden onze 2 prachtige wondertjes in onze armen sluiten.

Geef de hoop niet op, ook al lijkt het - met deze dagen vooral- uitzichtloos. Er komt een nieuw jaar aan met nieuwe kansen, nieuwe rondes.... Kom op, meiden!! Op naar een positief en hoopvol 2013!!

Liefs Anna

Terug
Bovenaan