Voor alle lieve zwangere dames

Hi meiden, ik wou jullie even laten weten dat ik dit een leuk forum vind omdat ik al een paar vragen heb gesteld en er zo lief op gereageerd is.
Als je je ergens druk over maakt kan je dat hier kwijt.
Het helpt echt enorm. Zelf ben ik nu 20 wk en ga een pretecho laten maken.
Ben echt lekker van mijn zwangerschap aan genieten, hoop dat jullie dat ook doen!!!!!!!
Nogmaals bedankt meiden!!!!!
Groetjes Moniek
 
Hoi Moniek,

Ik vind het hier ook erg leuk en leerzaam. Het is vaak fijn om te horen dat anderen min of meer hetzelfde ervaren als jij. Vooral tijdens die eerste spannende twaalf weken had ik toch echt het idee dat ik hier steun van had.

Ik vind de ruzie die hier afentoe gaande is wat minder, maar ik besteed er verder niet veel aandacht aan en kijk naar de dingen die ik wel leuk en interessant vind. En dat zijn er nog genoeg.

groetjes, Jane
 
Hoi Moniek,

ik vind het ook een leuk forum en zolang je je niet laat verleiden door de af en toe negatieve berichtjes door anoniemen laat verleiden blijft dat ook zo. Ben je ook al eens op je forum geweest van de maand waarin je bent uitgerekend. Dit contact is meestal nog persoonlijker en herkenbaarder omdat iedereen zo ongeveer het zelfde mee maakt.
Pretecho laten maken is echt geweldig. Ik zelf heb het met 28 weken gedaan (heb te lang getwijfeld of we het wel of niet zouden doen, anders had ik het ook met 20 weken al gedaan)maar het is echt de moeite waard hoor!
Ik heb zelf best veel medische echo's gehad, maar zo'n pretecho is 10x leuker, echt alles wordt uitgelegd en aangewezen en nou ja, je zult zelf zien hoe leuk en indrukwekkend het is.
Wij zijn trouwens bij babyview geweest.

Heel veel echoplezier en fijne zwangerschap verder!!

groetjes Karin (35 weken)
 
hi meiden, dat had ik in het begin ook gewoon prettige als er andere zijn die en beetje hetzelfde mee maken of je advies kunnen geven.

Van die anonieme meiden ja ik vind het echt erg dat het zo moet gaan denk dat ze erg gefrustreerd zijn omdat ze nog niet zwanger zijn en dat dan hier op het forum komen af reageren.
Ik ben op het zwanger worden forum geweest en daar staan zulke berichtjes niet op.
Ik reageer ook niet op rare berichtjes, ik snap wel dat het ook moeilijk is voor hun maar ja als we antwoordt geven dan is het ook niet goed.
Gewoon niet meer reageren dus. Houd vanzelf op dan.

En ik verheug me echt op de pretecho, vooral omdat mijn eerste echo heel raar ging stond binnen 5 min weer op straat.
Mijn vriend en ik zijn ook heel erg benieuwd naar het geslacht van de baby en gewoon echt je kindje te kunnen zien.
Ik ga naar babysworld in Den Haag.

Nou meiden jullie ook nog een hele fijne zwangerschap en we blijven gewoon onze vragen posten en houden het gezellig.
Groetjes moniek (20 wk)

 
Terug
Bovenaan