Voor alle mama's op het wachtbankje

Jennifer 2690

New member
Lieve mama's op het wachtbankje.

Ik wil jullie een tip geven die ik zelf heel graag wat eerder had willen krijgen..

Wij zijn precies een jaar bezig met het krijgen van een kindje.. omdat mijn cyclus absurd onregelmatig is zijn we allebei onderzocht en net te horen gekregen dat we gezond zijn. Toch wilde het niet lukken.

Via verschillende sites las ik over: acupunctuur. Mijn vriend is hier al mee bekend en maakte voor mij meteen een afspraak. Ik geloofde er niet echt in, dat zweverige gedoe dacht ik .. na mijn eerste afspraak ging mijn cyclus van de 75 naar de 40 dagen.. het kwartje viel nog niet. Vervolgens heb ik nog een afspraak gehad vlak nadat ik mijn menstruatie had gekregen. Op dag 21 vond ik mijn eisprong en dat betekende dat mijn cyclus naar de 35 was gezakt.. ineens viel het kwartje.. zou het? Zeker weten zal ik het nooit maar mijn menstruatie is niet meer gekomen.. wij zijn zwanger!

Ik wil jullie niks garanderen maar lieve mama's .. probeer het! Wie weet staan jullie net zo versteld als ik!
 
Jeah Jennifer, wat super fijn voor jullie! Welkom bij de club van zwangeren door accupunctuur ;-). Het blijft bizar hè?

We zullen het nooit weten, maar we zijn zwanger. Ik heb vanmorgen een mooie nekplooimeting gehad en het is nu wachten op de definitieve uitslag.
 
Dankjewel, jij ook nog gefeliciteerd! Wanneer ben je uitgerekend? Heel bizar, ik wil niet beweren dat het daardoor komt want uiteindelijk is het iets tussen de man en de vrouw (of iniedergeval de geslachtsorganen hihi) maar het heeft zeker geholpen! Leek het er eerst nog op dat ik PCOS had, waren de klachten ineens als sneeuw voor de zon verdwenen! Ik hoop dat andere mama's hier ook iets aan hebben!
 
Je schreef het van de week al op een forum dat je cyclus zo verkort was. Echt super voor je. En waardoor het komt doet er niet toe, je bent zwanger. Heb je nog een afspraak staan? Tot de 12e week ging ik nog wekelijks en vanaf het moment dat ik zwanger was kreeg ik het advies om Chinese kruiden te gebruiken om het vruchtje vast te houden en nu ga ik voorlopig om de week.

Ik ben nu ruim 12 weken zwanger en 22 juli uitgerekend.

Meid geniet ervan! Jullie zijn lang genoeg bezig geweest.
 
Dankjewel! Ja binnenkort een afspraak, die stond al voor we het wisten. We gaan die man eerst eens trakteren op een bos roze en blauwe bloemen hihi! Hopelijk heeft ie idd nog meer handvaten voor deze spannende tijd!
 
Hoi Jennifer,

Ik ben ook meer als een jaar bezog en helaas wel 2 mk gehad.

Ik zat eerst heel erg te twijfelen, maar heb as vrijdag mijn eerste afspraak staan. Ben heel benieuwd!

Liefs
 
Wat vervelend van je MK! Goed dat je een afspraak hebt staan. Ik hoop dat het voor jullie net zo snel gaat als bij ons, en wellicht kunnen ze tips geven om een volgende MK te voorkomen! Ik duim voor je!
 
Terug
Bovenaan