voor alle mama's die graag willen maar niet goed durven..

..Naar een Forum dag bedoel ik dan! Naar aanleiding van de lieve topic van Nelleke voor alle mama's die af en toe reageren maar toch van Harte welkom zijn(waarvan ik er een ben) open ik een topic voor de mama's die nog een kleine drempel voelen om bijvoorbeeld naar een Forum  dag te gaan of gewoon een kopje koffie willen drinken met elkaar..Ik las van een aantal mama's dat ze zich bezwaard voelen en het toch een beetje eng vinden maar dat ze wel behoefte hebben aan een ontmoeting omdat ze bijvoorbeeld geen mensen om zich heen hebben met kinderen van dezelfde leeftijd.

Dus aan al deze mama's: Jullie zijn echt van Harte welkom hoor! Je zult zien dat het echt gezellig is, misschien is het binnenkomen een beetje onwennig, maar er zijn echt meer mama's die het een beetje eng vinden. EN de kindjes kunnen heerlijk spelen met elkaar (die blijken in tegenstelling tot de mama's helemaal niet bang of verlegen haha!)
Dus: kom naar de Forumdag 1 maart (of gewoon een keer bij mij op de koffie: de deur staat open! Ik geloof alleen niet dat er zoveel mama's bij mij in de buurt wonen).

Liefs, Marcia mv Puck

yep je hebt helemaal gelijk
het leuke van een forumdag is dat het lekker druk is en tussen de mama's zit vast wel iemand met wie het lekker klikt!
morgen komt Pauline met Kasper bij ons koffie drinken, ben ook heel benieuwd!

liefs Jenneke mv Ivar

Ik heb nu 2 forumdagen gehad ( van het noorden des lands hihi) en het is me echt meegevallen.
Ik had ook zoiets, straks klikt t met niemand, of weet ik veel.
Ik ben best heel onzeker over mezelf en zit altijd dingen voor anderen in te vullen over hoe ze over me denken enzo... en het is al een hele stap voor mezelf dat ik naar deze forumdagen ben geweest.
De meiden zijn hartstikke leuk en met sommigen heb ik nog steeds af en toe contact en dat is super.
Als de mogelijk heid er is dan zal ik zeker naar een grote forumdag komen...al zal ik dat nog steeds reuze spannend vinden.
Liefs Sandra

Ik ga volgende week voor het eerst naar een forumdag en ik heb er heel veel zin in.  Ben echt heel benieuwd naar andere mama's en kindjes.  

@  jenneke ik ben ook heeeel benieuwd !!!
(Sorrie trouwens voor mijn iets wat lompe actie waarbij ik de andere  uitnodigde)

liefs Pauline mv kasper  

Terug
Bovenaan