Voor alle mama's die al een kleintje hebben.

Hoihoi

Ik vroeg me af.. vanaf wanneer kan je de baby voelen? En valt het te omschrijven wat je precies voelt?
Ik voel sinds 2 dagen iets geks, maarja het kan vanalles zijn en weet helemaal niet of ik mijn kruimeltje al kan voelen!

Liefs

hey er staat nog een bericht dat hier over gaat. van een paar dagen geleden. mischien heb je daar ook iets aan?

ik heb al een uk rond lopen en die voelde ik pas met 16 weken. maar de afgelopen dagen voel ik soms wat gekriebel in mijn onderbuik. zo kan ik het het beste uit leggen denk ik. net of er een vlindertje in je buik fladerd. en ik denk dus dat dat mijn kleine frummel is ;-)
hoewel dat natuurlijk wel vroeg is want ben pas 12 weken. maar later in de zwangerschap worden het echt schopjes als hij/zij zich uitstrekt of zo.

en soms is het ook wel gewoon fijn om te denken dat het al je kleine frummel is toch??
geniet er maar lekker van!
ik hoop dat ik je iets geholpen heb.
groetjes muppetje

Hai,

Zo'n leuk moment als je je kleine voelt. Bij mijn zoontje voelde ik hem rond 13 weken en misschien al eerder maar had dat niet echt door.

Het gevoel lijkt een beetje alsof er belletjes borrelen/knappen in je darmen beetje gerommel plop plop. hihi. Moeilijk te omschrijven maar als jij iets voelt wat fijn is en je niet echt herkend dan kan het best de kleine zijn.

Heel fijn als je het voelt en waarschijnlijk op de momenten dat je rustig zit of ligt want door jou bewegingen valt de kleine meestal in slaap en zodra je stil zit/ligt wordt ie wakker.

Lekker genieten!! Ik hoop dat ik het snel weer voel het was 1 van de dingen die ik gelijk miste toen ons zoontje geboren was. Het is iets tussen jou en de kleine.

X

Ja zeker kan het. Ik voelde mn zoontje met 12 weken en het berichtje waar Muppet het over heeft kwam ook van mij.... ----------> wel of niet....

En ja ik voel onze kleine nu dus ook met 12 weken..... Het is niet vaak en niet lang maar ik voel hem /haar en dat is erg fijn. Wat ik voel.
Tsja lastig te zeggen.... Fijne onrust in mn onderbuik noem ik het hahaha... Soms iets wat lijkt op een soort borrelen, maar kan het denk ik beter omschrijven als een zacht duwtje... Waarschijnlijk doet de kleine de uiterste best om flink te stuiteren in mn buik...

Geniet er lekker van meid!!
X

Bij de eerste was ik bijna 20weken toen hij ineens drie keer heel hard schopte :) de vk vond het destijds al vroeg maar het kon! Daarna ging ik hem steeds vaker voelen.

Heerlijk genieten, ik kijk er nu ook naar uit zodat ik Stijn de baby kan laten voelen.

X

Terug
Bovenaan