Voor alle meiden die er even doorheen zitten en de rest!

A

Anoniem

Guest
Even een hart onder de riem voor jullie, zeker voor de meiden die al wat langer bezig zijn dan de rest!

Blijf hoop houden! Wij hadden na 3 jaar de hoop ook min of meer opgegeven en hadden zowaar 'zin' in onze eerste ivf-poging. Gelukkig heeft het niet zover hoeven komen en is iui toch de oplossing gebleken. Bij ons is al die tijd geen oorzaak gevonden.

Ik snap alle frustraties, hoopvolle dagen, tegenslagen en dips maar al te goed, zeker in deze tijd. Weer sinterklaas, kerst, oud en nieuw, weer een jaar voorbij zonder 'resultaat'.

Natuurlijk ben je liever gisteren zwanger dan morgen, maar ik heb er alle vertrouwen in dat ook er ook voor jullie nog een kindje in het verschiet ligt!

Misschien nog een beetje vroeg, maar bij deze toch alvast mooie dagen voor iedereen en op naar een superpositief 2013!

Liefs Daisy

Thanks meid! Ik ben heel blij voor jullie dat het eindelijk zover is dat jullie wens in vervulling is gegaan!

Hier bezig mijzelf weer bij elkaar te rapen om weer vol goede moed verder te gaan maar wat valt het soms zwaar..... Ik hoop dit rotjaar snel af te sluiten en hoop dat 2013 ons jaar wordt!

Hele fijne dagen meid! Geniet ervan!

Thnx daisy!
Ik hoop dat het echt een keer lukt voor ons, en voor alle dames die al super lang bezig zijn..
We houden de moed erin!

Xx

Keep your heads up ladies! Jullie tijd komt er echt aan!

Terug
Bovenaan