voor alle meiden die mee willen lezen

A

Anoniem

Guest
 hallo meiden. ik heb van de week toch maar eens een testje gedaan. niet zwanger! gaf hij aan.heb ook weer de dokter gebeld. hoe ik dan zo misselijk kan zijn de laatste paar dagen. daar wist hij ook niet echt antw.op. ik moest eerst maar mijn ongi afwachten.en ben ik dan een paar dagen overtijd, lasnog een testje doen. dus afwachten maar!!!
maar ik vroeg me zelf af of ik idd wel zwanger kan zijn.   omdat ik nog wel aan de pil ben.heb dus een week aan de antibiotica gezeten.waar wij niet voorzichtig genoeg mee omgegaan zijn. maar dat was net voor mijn ongi. dus niet in de vruchtbareperiode. dus naar mijn idee kan het ook gewoon niet. het is gewoon afwachten op mijn volgende ongi.

nou meiden veel succes met zwanger worden
xxx dag droomertje

hoi hoi

ja dat is wel ff raar!!!
denk dat je gewoon nog ff moet afwachten...

we hooren het wel...

xxxtam80 (ronde 12)

Hoi,
Is misselijkheid niet een van de bijwerkingen van die antibiotica?
Of is het daarvoor te lang geleden?
En je bent niet bewust bezig om zwanger te worden begrijp ik?? Oh, spannend hoor.
Suc-6, R

Hoi,

Ik wil je niet alle hoop ontnemen maar het hormoon dat de zwangerschapsmisselijkheid veroorzaakt, het HcG is hetzelfde hormoon waar de testen op reageren. Bij een negatieve test is er dus weinig tot geen hormoon aanwezig. Volgens mij kun je dan dus ook niet misselijk zijn van een eventuele zwangerschap...
Sorry...

Groetjes,

M3

Terug
Bovenaan