A
Anoniem
Guest
hallo meiden. ik heb van de week toch maar eens een testje gedaan. niet zwanger! gaf hij aan.heb ook weer de dokter gebeld. hoe ik dan zo misselijk kan zijn de laatste paar dagen. daar wist hij ook niet echt antw.op. ik moest eerst maar mijn ongi afwachten.en ben ik dan een paar dagen overtijd, lasnog een testje doen. dus afwachten maar!!!
maar ik vroeg me zelf af of ik idd wel zwanger kan zijn. omdat ik nog wel aan de pil ben.heb dus een week aan de antibiotica gezeten.waar wij niet voorzichtig genoeg mee omgegaan zijn. maar dat was net voor mijn ongi. dus niet in de vruchtbareperiode. dus naar mijn idee kan het ook gewoon niet. het is gewoon afwachten op mijn volgende ongi.
nou meiden veel succes met zwanger worden
xxx dag droomertje
maar ik vroeg me zelf af of ik idd wel zwanger kan zijn. omdat ik nog wel aan de pil ben.heb dus een week aan de antibiotica gezeten.waar wij niet voorzichtig genoeg mee omgegaan zijn. maar dat was net voor mijn ongi. dus niet in de vruchtbareperiode. dus naar mijn idee kan het ook gewoon niet. het is gewoon afwachten op mijn volgende ongi.
nou meiden veel succes met zwanger worden
xxx dag droomertje