voor alle meiden die net zwanger zijn...

A

Anoniem

Guest
lieve allemaal

allereerst gefeliciteerd geweldig he zo'n positieve test. Ik mocht 19 december ook naar kijken en was door het dolle heen. Bij ons ging het helaas niet op de natuurlijke manier ik ben zwanger geworden na de tweede isci (de zus van ivf) zwanger geworden en mocht na 27 rondes ook naar zo'n mooie test kijken. Na alle tegen slagen was dat super. Nu de echo nog afwachten.
Maar waarom ik schrijf is niet om mijn verhaal kwijt te kunnen maar om iedereen te vragen mee te doen aan moeders voor moeders de medicijnen die gebruikt worden voor vruchtbaarheidsbehandelingen worden gemaakt uit de urine van zwangere vrouwen. Er zijn heel veel mensen die problemen hebben met zwanger worden en niet anders kunnen dan aan de behandling te beginnen. Het zou zo mooi zijn als iedereen mee zou doen. Dit kan van af week 6 tot 16.... Geef je zo snel mogelijk op!!! Het is zo wienig moeite maar het kan zo veel betekenen zonder de medicijnen had ik nooit zo;n mooie test gehad.
Nu zijn er ook bedrijven die de medicijnen gebruiken om af te vallen daarom denken sommige mensen dat ze daar voor urine opvangen en zo staat moeders voor moeders in een verkeerd dag licht!!! alles wat bij moeders voor moeders terecht komt wordt voor vruchtbaarheids behandelingen gebruikt!!!!

Dus allemaal bellen 0800-0228070 (gratis nummer) of www.moedersvoormoeders.nl

alle beetjes helpen om in 2006 weer heel veel mensen blij te maken help jij ook?

liefs rozemarijn

Hoi hoi

Ik was je net voor, want ik heb me zojuist ingeschreven.
Ik moet nu wachten tot ze bellen en dan zal ik wel zien.
Spannend hoor allemaal.

Liefs Annet

Ook ik doe al mee sinds vorige week.
Het is helemaal geen moeite!!!!!
Ik doe het met plezier voor al die andere vrouwen die ik daarmee kan helpen.

Liefs, Go

hallo,.........

ik heb al heel jong gezegd..........als ik later ooit zwanger mocht zijn doe ik mee,....

en nu ben ik zwanger en net in mijn 6e week........

vanaf gisteravond doe ik dus mee.........en ik voel me daar echt goed bij om een medemens te helpen.

ik zie in mijn omgeving erg veel mensen die niet zwanger kunnen raken.....en mij kostte het geen "moeite"......is niet eerlijk dus zo doe ik wat terug.

groetjes van Natasja

Lieve Rozemarijn,

Wat een goed initiatief van je!!!

Morgen heb je je eerste echo he?? Hoever ben je nu? Ben je niet ontzettend zenuwachtig??? Ik was echt op van zenuwen!! En toen ik het kloppend hartje zag schoot ik helemaal vol...eindelijk een kloppend hartje in mijn buik!

Uiteraard heb ik ook meegedaan met MVM, ik ben er zelf ook door geholpen. Ik heb vanaf week 5 al meegedaan en ben er al een paar weken mee klaar.

Heel veel plezier morgen!!

gr
Marielle
18w5d

hallo allemaal
ik ben donderdag 5 jan 8 weken zwanger ik deed al mee aan moeders voor moeders toen ik  5 weken zwanger was!
je kunt er zeker mensen mee helpen!
en als je mensen kunt helpen en kan helpen doe je het toch gewoon!

iedereen succes!!!
groetjes jeannet

Hoi,

Ik had me ook altijd voorgenomen dat ik daar ook aan mee zou doen, echter wat blijkt... ik woon in de provincie Groningen en daar hebben ze nog geen centrales die het op kunnen halen etc...waarom weet ik niet.

Groetjes Ineke

Hallo!

Hier nog een aanstaande moeder die meedoet met MVM! Heel goed initiatief vind ik en ik wist dan ook heel lang dat ik hier aan mee zou doen als ik zwanger zou zijn...
Wat nog een leuke bijkomstigheid is, is dat je zelfs nog een leuk welkomstcadeautje krijgt en een afscheidscadeautje. daar gaat het natuurlijk niet om, maar het is wel leuk. Ik was zes weken zwanger toen ik er achter kwam  en heb me meteen opgegeven. Ik vond het toen ook zo leuk om iets daarvoor te regelen en ik voelde me helemaal geweldig! Ik vind het een fijn idee dat ik andere vrouwen misschien kan helpen en zou het zelf ook fijn gevonden hebben als ik mbv die medicijnen zwanger zou kunnen worden. Kleine moeite toch???

Groetjes Cindy (13 weken)

Terug
Bovenaan