Voor alle meiden die van plan zijn te gaan testen!

Haai dames!

Even wat reclame, haha!

Misschien weten jullie het al, maar er zijn testen te koop die slechts nog geen 5,00 per drie (!) kosten, en je kunt zo'n test al 4 DAGEN VOOR DE VERWACHTE MENSTRUATIEDAG doen!!

Het zijn ook zeer betrouwbare testen, die geen luxe verpakking hebben zoals geldbeluste marketing merken (Clearblue en zo)

http://www.premom.nl/

en dan rechts niet op de eerste Romed testen klikken, maar een stukje verder naar beneden scrollen. Je kunt trouwens kiezen voor een dipstick of cassette test. Ik wil de cassette test, op de 1 of andere manier lijkt me die beter.

Ik hoop dat jullie er wat aan hebben! En veel test plezier!!!

dit is de specifieke pagina, er staan trouwens nog wel meer interessante artikelen bij, echt een-lust-voor-het-oog site =)

http://www.premom.nl/single_article.php3?nArtikel_ID=510&VID=xeuQL3D5syXoGmwX

He,bedankt wat een leuke site,ga er zeker gebruik van maken.Maak eerst dinsdag ofzo de test nog af die ik heb liggen en als die negatief is koop ik een keer op deze site.
Als jij er besteld meld je dan nog even of het allemaal echt betrouwbaar is met betalen en bezorgen en zo...?

Je gaat al snel voor de test zie ik. Ik wacht nog even. Ik had er donderdag al een gedaan. beetje eeeerg vroeg!! Maar ik las net een stuke terug over jouw jeuk.. Nou had ik ook zoiets, nou ja niet echt jeuk, meer branderig of het constant voelen van je vagina. Had jij dat ook. Ik weet zeker dat het geen schimmel is, want die heb ik al vaker gehad en dan moet je echt krabben. Nu niet. Herken je het en waar heb je gelezen dat dat een teken van zwangerschap kan zijn?
groetjes!

Dla,

Graag gedaan! Misschien kopen we toch maar een test in de winkel, omdat ik hem probeerde te bestellen op die site, maar er ging iets mis. En daar ga ik niet op zitten wachten hoor!
Ik koop er woensdag denk ik maar gewoon 1, en wacht dan een tijdje of zo, in de meeste verpakkingen zitten toch wel 3 tests? Ik hoop het.

San(1),

Ja ik ga snel, ik weet het, ik koop hem gewoon en wacht nog wel even. En ja, dat soort jeuk heb ik ook. Het is ook helemaal rood! Maar we doen het ook elke dag, en heel soms nog wel meerdere keren. Daar kan het misschien ook wel aan liggen....ik weet het niet, ik weet alleen da dat wachten erg lang duurt ;)

Terug
Bovenaan