Voor ALLE meiden: ik heb een aanvraag gedaan!

A

Anoniem

Guest
Hoi Meiden,

Ik heb de volgende aanvraag gedaan voor alle Januari, februari (maart) moeders!
Ik ben zelf van het novemberforum maar heb destijds ook moeten vragen of ze de maand november wilden bijvoegen.

Hopelijk hebben jullie straks ook 'maatjes' uit dezelfde maand!
XXX Snoopy

Dit is de mail:

Beste heer/mevrouw,
Ik vroeg me af of het mogelijk is dat jullie de maanden januari, februari, maart willen toevoegen op het forum? Ik ben zelf een november moeder maar weet nog dat ik het heerlijk vond om eindelijk met mensen in contact te komen die ongeveer net zo ver zijn als ik. Nu staat alles op het   algemene zwanger worden forum en is er niet echt een leidraad meer voor de aanstaande moeders.
Iederee maand zijn er zoveel nieuwe ontwikkelingen die jij en je kindje doormaken dat het prettig is als er tijdig een 'verse' maand wordt bijgevoegd.
Alvast hartelijk bedankt!!
vriendelijke groet
Snoopy1980

Ik hoop dat ze dan nu wel iets gaan doen. Ik heb ze vorige week ook een mailtje gestuurd, maar daar is geen actie op ondernomen.
Als ze meerdere aanvragen krijgen, dan moeten ze toch een keer actie gaan ondernemen.

Groetjes Elise

Hallo,

Ook ik heb vorige week een mail gestuurd. Is wel zo prettig als je naar een eigen stek kunt gaan. Het duurt altijd wat lang voordat dat aangemaakt wordt. Wat daar de reden van is weet ik ook niet.

Maare het zal er binnekort wel zijn. Zeker als nog meerdere meiden een mailtje eraan willen wijden.

liefs
talke

Terug
Bovenaan