Voor alle meiden met een engeltje*; een heel voorspoedig 2009!

Hallo lieve meiden,

ik wil iedereen alle liefde, geluk, vruchtbaarheid en voorspoed toewensen! Dat 2009 voor iedereen een mooi, gezond kindje mag schenken!

Zelf beginnen we in januari weer met de 1e ronde na het verlies van onze dochter en een lange nasleep van de bevalling. Maar we gaan vol goede hoop 2009 in.
Ik hoop dat we met z'n allen alleen maar goed nieuws kunnen melden!

Groetjes!

Hallo allemaal,

Ook ik wil iedereen een nieuw jaar vol liefde, geluk en gezondheid toewensen!

En Nonnon, wij beginnen ook weer met ronde 1 in 2009, na het verlies van onze dochter Floor* in augustus, na een zwangerschap van 37 weken.
Dus misschien kunnen we elkaar wel op de hoogte houden…

Groetjes Anita

Hoi Anita,

ja, wel gezellig om elkaar op de hoogte te houden, aangezien we "in hetzelfde schuitje" zitten!
Wij hebben in september helaas de zwangerschap afgebroken. Na 16 weken kwam de verlosundige er achter dat ons meisje (Zusje*) anencephalie had. (open schedeltje) Aangezien dit niet met het leven verenigbaar is, hebben we besloten om de zwangerschap niet uit te dragen. Na de bevalling helaas veel complicaties gehad en uiteindelijk na 6 weken nog een curretage. Dus nu eindelijk weer aan het opkrabbelen en de wens naar een nieuw leventje wordt met de dag groter......... Dus hopelijk brengt 2009 ons meer geluk En jullie ook!

Groetjes van Denise

Ook ik wens jullie het allerbeste toe voor 2009!!

Ons vorige topic is een beetje doodgebloed. Jammer, maar wel begrijpelijk met al die zwangeren en meiden die het ook zo graag weer willen..
Ik weet inmiddels wel dat Saskia weer zwanger is! Dus voor haar begint 2009 goed!

Hopelijk mag dit voor de andere engeltjes mama's ook zo zijn!

liefs
Patricia mama van Bas* en uk 20w4d

Hoi Patricia!

Ja, andre topic is een beetje doodgebloed..... geeft niet. Misschien wel een goed teken dat veel meiden weer "verder" gaan. Jij zwanger, Saskia inderdaad zwanger   ik kwam quint08 ook tegen op een forum...ook zwanger! Nou, goed nieuws dus! Wij nu in de 1e ronde. Heeft even geduurt voordat mijn menstruatie weer op gang kwam.
Nou, hoop dat 2009 inderdaad een hoop gezonde kindjes mag voortbrengen!
Enne, jij ook veel sterkte volgend week met Bas*-dag! Dikke knuffel alvast!

Denise

hai Denise,

wat lief je berichtje!
Ik wens jou natuurlijk ook heel veel goeds in 2009! Dat je maar snel zwanger mag worden en je dit jaar nog een gezonde beeb in je armen mag houden.

Heel veel liefs van Saskia.

Hoi Denise,

Lief berichtje heb je geschreven zeg. Jullie 1e ronde is nu weer ingegaan. Hoop dat het maar snel raak mag zijn en dat je straks een lief klein wondertje in je armen mag houden.

Liefs Iris

Terug
Bovenaan