voor alle meiden

A

Anoniem

Guest
lieve meiden,

doet ie compu het weer niet ik probeer het nog eens hopen dat sit bericht wel hierop komt. dit is voor alle meiden die op 1 10 hebben gereageerd op mijn bericht dat ik weer aan de ga. omdat ik ga trouwen en dat ik niet met dikke buik wil en over de onzekerheid of ik dat nog wel in mijn jurk pas. nu heb ik inmiddels een besluit genomen dat ik toch nog even aan de pil ga hoe moeilijk ik dat ook vindt. en dat ik zolals een van jullie al zei denk ik een paar maanden voor mijn trouwen ga stoppen en mijn cuclus leer kennen. nu heb ik toevallig kort geleden mijn droomjurk gepast en gekocht voor een prikkie van een prijs en hij is het einde geweldig gewoonweg. al in de eerste winkel, hij is het. de rede dat ik al zo vroeg ben gaan passen is dat als ik hem zelf ging maken kan ik dat natuurlijk niet in een paar maanden. ik heb echt heel veel aan jullie reacties gehad. allemaal verschillend maar ik heb er veel aan.
en speciaal voor marmotje gefeliciteerd met jou trouwen en succes met zwanger worden. wel toevallig dat we in hetzelfde schuitje zitten.
ook voor alle andere meiden veel succes met zwanger worden en misschien zien we elkaar tussendoor nog eens. en anders over een paar maanden ofzo.
allemaal bedankt.
dikke kuzzz laura

Laura,

ik heb even gezocht naar je oude berichtje (pfffff), maar het is gelukt.

Zelf heb ik slechts één jaar de pil geslikt, om medische redenen mocht het daarna niet meer. Voor mij is het dan al zo'n 15 jaar geleden dat ik voor het laatst zo'n pilletje in mijn lijf gehad heb. Eind vorig jaar heb ik gekozen voor een spiraal, deze kan makkelijk weer verwijderd worden en grijpt niet in in je cyclus. Ondertussen is ie bij mij dan ook weer verwijderd.

Maar goed in die kleine 15 jaar heb ik het met mijn partner gedaan met condooms en/of op "veilige" momenten. Uitgangspunt was, als ik dan zwanger word, dan is het gewenst, maar we vrijde niet gericht (behalve die keren dat we wel wilde dat ik zwanger werd)

Doe waar je je goed bij voelt enne veel plezier met de voorbereidingen voor je huwelijk.

Terug
Bovenaan