voor alle moeders van meisjes (en poppenvaders)

Hallo allemaal,

Ik heb vandaag zo'n goede koop gedaan dat ik hem jullie niet wil onthouden. Ik wilde al lang een babyborn hebben voor Marissa maar vond tussen de vijftig en zestig euro best duur. Nu had ik gisteren een vvv-bon gekregen voor 25 euro dus was toch nog een keer gaan kijken. Uiteindelijk kwam ik terecht bij de V&D waar ik hem voor 25 euro!!!! heb gekocht. Het is een echte met alles er bij, zoals luiers speentjes en bordje. ik heb gevraagd waarom hij zo goedkoop was en dat was omdat het een speciale editie was die niet meer terug komt in de winkel. Ik vind het zelf een te groot kado voor zomaar voor Marissa dus tot haar verjaardag gaat hij de kast in. De duplo stadsdierentuin die ze eigenlijk zou krijgen krijgt ze nu met kerst. Als je de pop wil kopen, hij heeft geen mutsje op. Die mevrouw vertelde ook dat ze er nog een heleboel achter had liggen dus als ze op lijken vraag er dan even naar. Ik hoop dat ik nog een moeder blij kan maken met deze tip

groetjes Linda

Zo das een mooie koop voor baby born. Ik heb er vorige week 1 bij intertoys gekocht voor 39 euro en daar had ik al een goed gevoel bij!

Wel jammer dat ie paars gekleed is en niet roze hihi! Wat voor kleur is jouw baby born?

Groetjes Babybelle

Ik vind dit een goede tip! Ben namelijk op zoek naar een babyborn van normaal formaat. Mette heeft de little baby born voor 1 jarigen al maar ik wil voor straks een grotere. Ga meteen even kijken bij V&D.
gr.Ing

goede tip inderdaad!

Voor onszelf niet meer nodig want Sarah heeft 2 weken terug al een baby born van een vriendin van ons gekregen, maar dit is zeker een hele mooie prijs.
Ik zal eens kijken of ik er nog iemand blij mee kan maken :)

groetjes Tamar

Terug
Bovenaan