voor alle net zwangeren...... moeders voor moeders.....

Hallo allemaal,

Jullie zijn er vast wel al door iemand op geattendeerd, maar ik kan jullie echt aan raden om met moeders voor moeders mee te doen. Ik weet zelf hoe het is om moeilijk zwanger te kunnen worden......... Het is dan fijn te weten dat er mensen zijn die hun steentje bijdragen aan het ontwikkelen van een medicijn.
Gisteren is er bij mij iemand geweest en ik ben gisteren ook meteen begonnen. Omdat ik nog maar net zwanger ben (6,5 wk) kan ik dus de volle periode mee doen. (10 weken).

Het is voor een goed doel en je krijgt zelf ook nog eens een leuke attentie omdat je meedoet!.

Dus mocht je nog twijfelen.... dan hoop ik dat ik je bij deze heb overgehaald....
kijk evt. ook op www.moedersvoormoeders.nl

Groetjes,
mama Peet

Moeders voor moeders is een heel goed doel!! Ik doe mee hoor!! Ik ben zwanger van ivf en heb het hormoon zelf nodig gehad.
Onze zwangerschap gaat momenteel niet goed en de spanning is te snijden maar toch blijf ik doorplassen in die bussen ondanks dat ik er na bijna 10 weken flink de balen van heb. Het is en blijft een goed doel dus doe aub allemaal mee!!

Enne je krijgt leuke cadeautjes voor degenen die dit aanspreekt!

x ing

Ik hoorde dat de organisatie achter moeders voor moeders gewoon een groot commercieel farmaceutisch bedrijf is, dat natuurlijk vooral winst maakt met dit medicijn. Ik  ben er niet over uit  of dit nou een reden is om niet mee te doen, maar een beetje gek vind ik het wel: al die vrouwen die gratis en voor niets kostbare stoffen leveren die uiteindelijk weer duur worden verkocht.
Het is maar een overpeinzing...  

ik heb zelf de hulp nodig gehad van dit medicijn om zwanger te worden....
dus ik doe met liefde en plezier mee! en het boeit me dan echt niet dat de organisatie hier geld aan verdient!.
Als je met hulp van urine van zwangeren ook zwanger mag worden, dan doe je daar graag iets voor terug!
ook al is het misschien een heel gedoe om steeds je urine op te vangen.....

hoi,

Wat maakt het idd nou uit of zo'n organisatie daar geld mee verdient. Het is toch wel gebleken dat je er een heleboel mensen ontzettend mee kunt helpen en het kost je helemaal niets (hoogstens een beetje moeite)

Ik kon zelf de eerste weken niet mee doen met moeders voor moeders omdat ik buiten de ophaalregio woon, maar gelukkig kon ik via de verloskundige wel mee doen (moest het dan daar langsbrengen)  

Als je er dan 1 iemand gelukkig mee kan maken (als dat al lukt met dat kleine beetje urine) dan is het het toch al waard, ongeacht of iemand anders daar weer geld mee verdiend.......

Dus, gewoon doen!

Groetje van angela (39.3)

Ik heb bij de eerste mee gedaan en doe nu ook weer mee.
Moet nog 1 1/2 week en dan zit het er weer op, heb het dan ook wel 10 weken gedaan. Maar ja is voor een goed doel. Zeker als je om je heen hoort hoe sommige er zo veel moeite voor moeten doen.
En ik denk dan maar als het hier zo was zou ik blij zijn geholpen te worden!!!!!!!!!

groetjes bg

Ik heb ook meegedaan met moeders voor moeders. Ik ben nu 22 weken en 2 dagen zwanger. Helaas voor hen kwam ik er pas vrij laat achter dat ik zwanger was en kon dus niet zo heel lang meedoen.

Moeders voor moeders maakt er geen geheim van dat de urine wordt gebruikt om medicijnen te maken, daar adverteren ze juist mee. En dat het naar een farmaceutisch bedrijf gaat,  lijkt me dan logisch. En het doel van ieder bedrijf is toch winst maken... Bovendien, verzekeraars betalen toch in ieder geval het grootste gedeelte als je er gebruik van moet maken (tot op zekere hoogte)?

Terug
Bovenaan