voor alle nieuwe meiden hier

Hallo meiden,

Ik doe het even zo, want ik zie dat er veel nieuwe meiden zich hier hebben voorgesteld.
En anders blijf ik elke keer hetzelfde stukje schrijven.
Dus daarom maar een topic voor jullie allemaal!

Welkom hier op het als het langer duurt forum.
W.s. had je hier liever niet geschreven, maar het is heel erg fijn dat dit forum bestaat.
Ik vind het echt een uitlaatklep en kan mijn gevoelens hier met velen delen.

Ook met vragen kun je hier vaak terecht.

Nou meiden, jullie weten ons te vinden en we duimen met z'n allen dat we snel naar het zwanger forum mogen verhuizen. Voor sommige onder ons duurt dit echt al veel en veel te lang!!!

Toi toi toi en tot snel
liefs,
mama Peet

Hallo allemaal,

Ik sluit me volledig bij deze woorden aan.... het is zo fijn om hier af en toe gewoon je gevoelens te kunnen delen met meiden die precies weten wat je bedoelt zonder dat je alles helemaal hoeft uit te leggen.
De laatste tijd heb ik het idee dat het aantal forummeiden helaas alleen maar groeit , er verhuizen er geen richting het 'zwangerforum' helaas...
Ik hou het er maar op dat het ná de zomer voor velen van ons eindelijk raak zal zijn !!
Veel sterkte allemaal en stel vooral je vragen... hier zitten een boel 'ervaringsdeskundigen'

Liefs, SunshineJo (37, 1e IVF - 4 tp , deze maand nr 5)

Hoi hoi,

Ik zie dat er zich weer een aantal meiden hebben voorgesteld, daarom deze topic maar weer even naar boven gehaald.

(helaas) welkom hier allemaal en ik hoop dat jullie je hier ondanks al je ellende een beetje thuis voelen en dat je je verhaal hier kwijt kunt.

Liefs,
mama Peet

Terug
Bovenaan