Voor alle stellen die IVF en andere behandelingen ondergaan.

A

Anoniem

Guest
Ik zat gisteravond het programma babyboom te kijken en realiseerde mij hoeveel mazzel wij hebben door 2x zo snel op de natuurlijke wijze in verwachting te raken.
Ik wil alle stellen waarbij dit niet lukt en behandelingen moeten ondergaan om zwanger te raken even mijn respect en medeleven tonen.

Hoi Miekke,

Wij zijn helaas zo'n stel bij wie het niet zonder hulp gaat maar ik moet je zeggen dat ik het geweldig vind dat je dit zegt.

Ikzelf heb eigenlijk nooit echt veel moeite met mensen bij wie het wel gewoon gaat. Het gene waar ik moeite mee heb is als ik mensen zie die heel makkelijk kinderen krijgen en die er dan mee omgaan alsof het gewoon is. De kinderen min of meer verwaarlozen en dergelijke.

Hier op het forum hoor je gelukkig nooit van dit soort dingen.

Nogmaals bedankt voor je medeleven en daar merk je hier op het forum genoeg van hoor. Iedereen leeft erg mee en als je op het forum zet dat je weer op iets zit te wachten is iedereen erg belangstellend en krijg je vaak heel vroeg al de vraag of je al wat weet. Dit is erg fijn en je kunt je verhaal dan ook goed kwijt.

Groetjes
Inge

Ik sluit me aan bij Miekke! Ik ben nu 2 keer makkelijk zwanger geworden (helaas wel een paar miskramen) en ik sta er van versteld hoeveel mensen moeten doorstaan. Ook met prikken en puncties enzo.

Dikke knuffel voor jullie allemaal en hopelijk zijn jullie snel weer zwanger!

liefs Maris

Terug
Bovenaan