voor alle vroege vogels,.. OCHTENDGYMNASTIEK MET KAY !!!!

Hallo mama's,

Ik, Kay, hoor jullie mama's maar  "klagen" over die extra kilo's die wij jullie erbij hebben bezorgt. Natuurlijk harstikke vervelend en kan ze helaas niet voor jullie wegtoveren. Maar van "bankhangen" gaan die buikjes écht niet veranderen in mooie broodjes!!

Dus trek maar vast jullie stoeipakjes aan, dan ga ik jullie voorzien van een effectief stukje ochtendgymnastiek waar je U tegen zegt!!

I WILL BE RIGHT BACK......

------------------

Even kijken of er genoeg animo is voor deze FIT-SLIM-GYM..

Ga liggen op uw rug en probeer ontspannen uw voeten  bij elkaar te houden..

Vervolgens trekt u aan één van uw voeten en kijkt hoever u komt, kin is voldoende..

Ik sta voorschut,.. Waarom kijken jullie zo verbaast en doen jullie niet mee!!!???

MISSCHIEN EEN VAN DE ANDERE BABY'S DIE DE MAMA'S AAN HET BEWEGEN KAN KRIJGEN ??

Dikke smakkerd,

Kay

lieve kay
mijn mama heeft net verschillende pogingen gedaan hoor haha
geen gezicht
maar die tenen in dr mond. dat mens is zo stijf dat wordt m niet dus heb ik t maar ff voorgedaan
mijn mama vind t wel heel erg leuk bedacht die gymnastiek en ik heb dr ook dik lol om

staan zij even voor schut

daar kan ik alleen maar erg om lachen
die gekke zeurende mama's ook   hihihi

dikke kus van annique

Ik heb dit standje ook al zo vaak voorgedaan aan mamma. Maar ik snap het niet. Mijn rolletjes vind ze 'zo schattig' en dan gaat ze erin knijpen en zo. Maar haar eigen rolletjes vind ze maar niks. Snappen jullie die moeders? Nou ik niet hoor. Heeft iemand toevallig zo'n gebruiksaanwijzing meegekregen van de verloskundige? Die laten ons maar mooi aanmodderen met die moeders van ons.
En dan mijn vader, die zeurt maar over dat dunner wordende plekje op z'n achterhoofd, terwijl hij mijn 'bowlingbal' geweldig vind!

Rare wezens hoor die ouders van ons.
Groetjes van Kian

Trouwens, Kay, jij bent wel erg vroeg op hoor! Dat pikt mijn mamma echt niet! Ik mag savonds nog even drinken maar dan moet ik altijd meteen weer naar bed (volgens mij gewoon omdat ze dan zelf ook wil, want het wordt daarna altijd verassend snel donker, de luiwammes)

Ik mag ook niet zo laat opblijven! Maar naast mijn kamertje staat ook nog een computer en daar ben ik stiekem even heen getijgert.. ja je moet iets als je niet kunt slapen hè

Hihi, ik ga dat ook eens proberen vannacht, want bij mij staat de computer ook heel dichtbij, en mamma laat mijn kamertje snachts altijd open. Maar hun kamer staat ook open, dus ik moet wel zachtjes doen. hihi, heb er nu al zin in!

hallo,

even een vraagje aan Phira....
het t-shirtje die je kindje aan heeft, waar heb je dat gekocht??
wij pesten mijn man ook altijd met deze slogan, vind het dus wel erg grappig om ook te hebben. hij is bijna jarig, dus leuk kado-tje van onze dochter...hihi
ik hoop wat van je te horen.
groetjes mms

Terug
Bovenaan