Voor alle vrouwen die een eisprong voelen(en natuurlijk andere vrouwen ook)

Mijn vraag is dus eigenlijk wat je moet voelen als je een eisprong hebt.Ik weet dat niet iedereen dat voelt maar misschien als ik er op ga letten voel ik hem misschien ook wel(hoop ik).
Ik heb hier wel een gelezen dat je het ook kunt zien door het slijm verlies,misschien dat iemand mij kan uitleggen hoe je dat kunt zien en wanner je dan je eisprong hebt.
Groetjes Jet.

hallo,
als je je eisprong kunt voelen is dit wel duidelijk te voelen je hebt dan last van stekende buikpijn bij mij is het de ene keer aan de rechter en de andere keer aan de linker kant en best wel pijnlijk.
en aan je slijmverlies kun je het ook wel zien je slijm is dan waterig en doorzichtig en wordt naarmate je dagen verder gaat steeds vlokkeriger en ben je dus steeds minder vruchtbaar.
je kunt het beste 2 dagen voor en tijdens je vruchtbare dagen klussen sperma blijft 3 dagen in je leven.
succes..

inderdaad afwisselend rechts of links onder in de buik heftige pijn een paar uur lang, dan zakt het bij mij weer af. Ik denk dat jij die ovulatiepijn niet hebt hoor, want die is echt duidelijk voelbaar, het is volgens mij niet zo dat als je er op gaat letten je het ineens voelt ofzo, ik kan er echt niet omheen!!!

gr sandra

ze hebben echt gelijk, je kan er niet omheen om het niet te voelen!
ik zelf heb ook last van steken, lijkt een beetje op wanneer je ongesteld moet worden, en ook verschillend recht of links.

succes

Nou ik heb niet echt pijn/steken hoor ik voel een prikje en dat is mijn eisprong.

Voorheen voelde ik het niet maar naar mijn miskraam/curetage dus wel.

Het spelde prikje heeft bij ons een mooi zoon opgeleverd hahahaha....

Terug
Bovenaan