Voor alle vrouwen die een miskraam hebben gehad en nu weer proberen zwanger te worden

Hoi meiden,

Ik wou even laten weten dat ook ik een nieuw forum aangevraagd heb "opnieuw zwanger worden na een miskraam".
Cath heeft toen dat idee al eens geopperd maar ik heb er niets meer over gehoord dus ik heb heb nogmaals een mail gestuurd naar de redactie (omdat toen Cath het idee opperde al bleek dat hier wel behoefte aan is bij vrouwen die een miskraam hebben gehad).

Ik houd jullie op de hoogte!!

Groetjes Frederique
 
hoi Frederidue,
ook mij lijkt het een goed idee want je begint toch heel anders aan zwanger worden (als dat ooit nogeens gebeurd bij mij) vanuit een ervaring v. e. miskraam dan blanco; het blijft natuurlijk allebei rot maar ik denk dat de beleving ervan anders is; ik ben benieuwd of het er door komt!
Groetjes,A.
 
Hoi meiden,

Juist omdat er blijkbaar behoefte is aan zo'n forum heb ik besloten er werk van te maken. Na een miskraam (dat hoef ik jullie natuurlijk niet te vertellen) sta je toch anders tegenover zwanger worden. Ook vind ik de voorlichting over een miskraam heel summier en op dit forum zouden we ook elkaars vragen kunnen beantwoorden. Ik houd jullie in ieder geval op de hoogte!!!!

ps Nienepien, hoe is het met je????

Kus Frederique
 
Hallo Frederique,

Ik zou echt heel blij zijn met dit forum. Daar kan je dan met al je onzekerheden en wanhoop terecht. Ik hoop echt dat het gaat lukken en als ik ergens mee kan helpen dan hoor ik het graag.

Liefs Leisa.
 
Terug
Bovenaan