Voor alle wachtende mama,s

En voor iedereen die nog moeten wachten en bevallen waaronder ikzelf nog suc6 met t,wachten en de laatste loodjes en de bevalling ik ben vandaag uitgerekend maar dan moet t,wel erg hard opschieten

Thnxx jij ook succes, dat t maar snel mag beginnen, ik ben de benauwdheid en pijn inmiddels ook zooooo zat, kan wel janken. Maar ze hikt er nog vrolijk op los in m'n buik, behalve wat onregelmatige krampen ziet t er niet naar uit dat ze al plannen heeft...

Ook al myn wurm is uan zaterdag half 12 s,morgens t/m gisteravond zo hard aan t,schoppen geweest dat t,niet leuk meer was er k,was gewoon misselyk van was vanmorgen nog terwyl k,zaterdagmorgen nog voor hartfilmpje naar t,ziekenhuis ben geweest k,hoop ook dat we aan t,eind v/n de week bevallen zyn kan byna niet meer lopen

ook ik ben het inmiddels helemaal zat.
kan nog amper lopen van de rugpijn en pijn in mijn benen van het vocht. maar moet nog 2.5 week
hier ook niet meer dan harde buiken de hele dag en vage krampen.
volgens iedereen in mijn omgeving ga ik deze week of volgende week bevallen, zo laag hangt de kleine meid, maar heb er zelf een hard hoofd in hahaha.

Onze kleine meid hangt ook zo laag heb er mega last van ook van m,n bekken rug en benen hoop zo dat ze gauw komt heb veel harde buiken hopen dat we gauw van ons vrachtje af zyn en van ons kleintje kunnen genieten

Terug
Bovenaan