Voor alle zwangere dames!

A

Anoniem

Guest
Hallo!

Allemaal van harte met jullie zwangerschap!
Ik had een vraagje. Willen jullie de gegevens doorgeven? Dan kan ik jullie zo gauw mogelijk op de zwangerenlijst zetten! Ik wil graag jullie naam, welke ronde het gelukt is en als je het al weet een uitgetelde datum. Want met zoveel zwangeren moet ik ook de lijst weer even aan gaan passen! Geniet allemaal volop van jullie zwangerschap!

Groetjes, Kat

quote: Kat schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-09-2005 12:33:24'));

Hallo!

Allemaal van harte met jullie zwangerschap!
Ik had een vraagje. Willen jullie de gegevens doorgeven? Dan kan ik jullie zo gauw mogelijk op de zwangerenlijst zetten! Ik wil graag jullie naam, welke ronde het gelukt is en als je het al weet een uitgetelde datum. Want met zoveel zwangeren moet ik ook de lijst weer even aan gaan passen! Geniet allemaal volop van jullie zwangerschap!

Groetjes, Kat

He Kat,

kon de laatste zwangeren lijst niet meer vinden en wist dus niet of ik alles al had dgg, maar hierbij dan (nogmaals??)

CIBI, 25 jr, 1e kindje, 1e ronde, 18 mei uitgeteld

groetjes

Hoi Cibi,

Hij staat inmiddels op pagina 2, maar jij staat er al op hoor! Jij had het netjes in een apart berichtje aan mij door gegeven. Maar met zoveel zwangeren moet ik zoveel doorlezen, dat ik het nu maar even zo doe.

Groetjes, Kat

Hoi Kat,

Ik ben Syl 27 jaar en ben zwanger geraakt in de eerste ronde. Dit is mijn tweede kindje. Ik ben waarschijnlijk uitgerekend op/rond 22 mei (verjaardag van mijn zoontje).

Syl

Hoi Kat..

Ik ben Bats.. 36 jaar, en in ronde 10 zwanger geraakt van mijn vierde kindje.. De uitgerekende datum is 24 mei 2006

liefs Bats

Hoi Hoi

Ik bwn Yvonne 26, 2e kindje 2e ronde 17 mei uitgeteld

Terug
Bovenaan