Voor allemaal

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden hier een berichtje van mij.

Ik ben vandaag naar de gyn geweest en heb daar een algemeen intake gesprek gehad.
Mijn man was meegegaan en aan hem werd ook om zijn ponsplaatje gevraagd. Dus die kreeg gelijk de zenuwen.
Verder een lichamelijk onderzoek en formulieren mee voor bloedonderzoeken.
Omdat mijn eileiders niet goed te zien zijn op de echo krijg ik nu een scan.

Mijn man zijn zaad moet ook weer onderzocht worden en dat is al eerder gedaan dus daar maken we ons geen zorgen over.

Voor degene die mij niet kennen we zijn nu 14 maanden bezig en ik ben in die 14 maanden nog maar 3x ongi geworden.

Ik heb het nu al het een beetje uit handen gegeven en denk niet dat er nog een spontane zwangerschap in zit. Maar hoop er natuurlijk wel op.

Voor alle andere meiden heel fijn dat jullie allemaal met  ons meeleven.

Maar ik ga nu wel een stapje terug doen. Ik was hier bijna dagelijks en ben nu van plan om dat te gaan minderen tot een maal per week, of nog minder en ga weer verder genieten van alle leuke dingen in het leven.

Ik wens jullie heel veel sucses met zwanger worden en de zwangere een hele  goede zwangerschap en af en toe zal ik nog wel wat schrijven.

Veel liefs Mariska

Hoi Mariska,

Zoals je misschien wel weet, zitten we een beetje in hetzelfde schuitje, alleen jij nog langer dan ik. Maar ik weet dus wel heel goed hoe ontzettend shit het is dat je haast niet ongesteld word !!!

Ik ben vande week bij de huisarts geweest en hij heeft contact gehad met de gynaecoloog en nu moet ik een bloedtest doen en een kuur PROVERA van 7 dagen slikken. Hebben ze zoiets ook wel bij jou gedaan al of heb je lang gewacht voordat je naar de dokter/gynaecoloog ging ??

Ben benieuwd naar jouw verhaal.

Groetjes en heel veel succes Ellen

Hoi Mariska,

Heel veel succes en sterkte gewenst en we zien je vanzelf wel weer met, hopelijk, goed nieuws.

Gr,
Mikkie

Hoihoi

Ik vind het heel knap van je dat je

afstand doet..

even je verstand op andere dingen

Ik wens je vast succes

en spreek je nog

groetjes natasja

hoi mariska,

Jeetje dat is ook wat, in iedergeval erg veel sterkte met alles!!!!!

Groetjes kaat

Hoi, hoi,

Goh, wat een heftig verhaal! Kan me voorstellen dat je effe een stapje terug wil doen. Heb bewondering voor je dat je zo positief overkomt!!

Heel veel succes. We duimen voor je!
Juffy

Hoi Mariska 1,

Ik wil je ook even heel veel
succes en sterkte wensen !!!

Dikke knuffel van Biaggi

Terug
Bovenaan