voor allemaal.

Hallo meiden,

Hier ben ik weer heb een erg druk en gezellig weekend gehad, en had nu even tijd om jullie berichtjes te lezen....!

Wat een hoop gebeurd weer zeg.
Claudy fijn dat je cyclus weer een beetje op regelmaat is, wel jammer dat je ongi bent geworden.

Cynthia, helaas ook jij weer ongi geworden, balen he, je weet dat het kan maar hoopt toch stiekum op iets anders.
Ik hoop dat je weer wat beter voelt.

Pluk, heel veel succes met je insiminatie en het wachten, zal voor je duimen.

Anne en Luna, tja voor jullie is het op dit moment wel heel spannend he, zo'n vaag plusje. Ik hoop voor jullie allebei dat je snel een andere test kunt doen die wel een duidelijke plus zal vertonen. Ik zal voor jullie duimen....!!!!!!

Ik zelf zit 2 dagen voor mijn nod, maar ga er van uit dat ik gewoon ongi word, we hebben ook niet echt speciaal op de vruchtbare dagen geklust. We hadden zoiets van we klussen alleen als we echt zin hebben, ook wel moeilijk hoor. Om zo je vruchtbare dagen voorbij te laten gaan, merkte wel dat er nu minder druk op je schouders ligt. Was wel even goed om een maandje die druk niet te voelen. Volgende maand weer vol er tegenaan...HAHAHAHA!

Er waren wat meiden die vroegen over het boek "zwanger worden" van Mariël Croon, is echt een aanrader er staat veel info in ook verhalen van mensen in de medische molen in gingen en beslissingen die zij moesten maken.

Nou het verhaal is weer lang genoeg meiden succes allemaal.

Liefs Molly.

Hoi Molly,

Bedankt voor je reactie op het boek van Mariël Croon, ik ga het nu zeker serieus overwegen om 'm ook te kopen.

Voelt goed he om even niet te veel bezig te zijn met je vruchtbare dagen, die ervaring heb ik ook. Af en toe moet je effe rust nemen van het hele 'circus' rondom je kinderwens.
Wens je wel veel geluk, je weet maar nooit!

Groetjes, Suus

Molly,

Bedankt voor je intresse, ben de teleurstelling inmiddels weer teboven.

Dus bij jou is het ook spannend, zo vlak voor je NOD!
Hoop dat jij betere berichten hebt!
Goed dat je er ook even niet zo mee bezig (probeert te zijn) bent.
Vrijdag word mijn man geopereerd aan zijn schouder, dus we moeten nog maar even zien of we er uberhaupt wel weer voor KUNNEN gaan aankomende maand.
Ik bedoel als je ingesnoerd ligt met je arm op de borst (die ligt dan in de weg) en of pijn hebt, heb je geen zin om te presteren.
Ik houd je op de hoogte.
Ik denk aan je.

Cynthia

Hoi meiden, bedankt voor jullie belangstelling maar helaas mijn nod heeft zich al aangekondigd, weleenswaar 2 dagen te vroeg....!

Op naar de volgende ronde dan maar....

Liefs Molly

Terug
Bovenaan