voor an

Hoi an ,wat ben je toch een schat je steunt me weer elke keer dat wardeer ik heel erg.
messchien stomme vraag maar ik was net naar het lijstje van nod aan het kijken maar ik zag je er niet op staan ,ik ben even vergeten hoe het ook al weer zat bij jouw ,zwanger?of wanneer heb jij de nod?
en hoe is het verder met je?
gr mutske

Hey mutske,

Zoals je misschien wel weet, of niet, was ik in de 1ste ronde al zwanger mr spijtig genoeg kreeg ik na een paar dagen een MK. Nu zitten we dus eigelijk in ronde 2 maar aangezien ik nog maar 1 maal ongi geweest ben (MK) na het stoppen met de pil kan ik onmogelijk weten wanneer mijn NOD is. Ik denk op 29 juli maar het is een pure gok. Aangezien mijn hubie en ik net tijdens mijn vruchtbare dagen (ik denk dat ik mijn eisprong gevoeld heb en de test wees dat toch uit) vrij ziek waren hebben we niet geklust die dagen dus ik vrees dat het voor ons rondje 3 zal worden. Tijd genoeg hé, lijkt me leuk om te bevallen in mei - juni volgend jaar dus ik heb nog een paar maandjes de tijd voor ik echt ongeduldig word. Van de MK heb ik niet veel last gehad, beetje buikkrampen en ook mentaal is het geen immense opdoffer geweest omdat ik ook het gevoel niet had ik zwanger was, niets kwaaltjes en natuurlijk ook het feit dat ik amper 2,5 week zwanger was dus ik (we) bekijk de toekomst positief!

En dat is heel graag gedaan hoor, het ontbreekt me aan de tijd om iedereen een hart onder de riem te steken dus probeer ik een paar personen echt te volgen en steeds te steunen, ik heb namelijk een vriendin die ook al 9 maanden aan het proberen is en die verzekerd me dat elke steun welkom is vandaar!

Zoals ik al zei, ik blijf voor je duimen en brand kaarsjes, dom bijgeloof misschien maar baat het niet ....

Liefs,

An

Dat is helemaal geen stomme vraag. Ik denk zelfs dat het soms verschilt van vrouw tot vrouw. Ik kreeg buikkrampjes en voelde 'iets' vloeien. Op het toilet zag ik dan dat het bloed was en myn 1ste gedachte was natuurlijk: mijn baby! Direct naar de de ha gebeld en ik mocht langsgaan. Ondertussen verloor ik nog steeds bloed en een soort slijmerig zakje maar echt geanalyseerd heb ik dat niet. dan hebben ze een inwendige echo genomen bloed geprikt en viel het woord MK. Ik moest wachten tot ik ongesteld werd en dan mochten we terug vrijen zonder bescherming. In mijn ogen is het bloeden van de MK geen ongi en andere vrouwen vinden dan weer van wel. Ik heb in ieder geval gewacht tot ik ongi werd na het stoppen van het bloeden van de MK. Daar zat 2 weken tussen. Veel pijn heb ik niet gehad.

Als je zwanger bent en je verliest helderrood bloed: direct naar de ha, gyn of vk. Kan 2 kanten uit.

An

Terug
Bovenaan