voor Angel en Nicole77

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden (en alle andere die het lezen),

Hoe is het met jullie??

Nou ik ben na 10 weken nog steeds niet ongi.
Nu ben ik vorige week naar de HA geweest en mocht ik fijn bloed laten prikken voor zwangerschap, suiker, schildklier en nog iets weet ik niet meer.
Vrijdag krijg ik hier de uitslag van.
Wel heeft ze al onderzocht op buiten baarmoederlijke zwangerschap en dat  is niet het geval.
Zelf denkt ze dat het ieder moment kan komen maar is het er over 3 weken nog niet moet ik weer terug en krijg ik een door verwijzing naar de GYN.

Verder kreeg ik nog het nieuws dat een oude  vriendin van me van het weekend is bevallen van een zoontje  (Liam).
Mijn moeder en die van haar gaan nog steeds met elkaar om en wonen ook bij elkaar in de straat.
Omdat ik ze al zolang ken ga ik toch even met mijn moeder mee a.s. maandag.
Op het moment dat  ik hoorde dat zij zwanger was hadden  wij net besloten om in juni te stoppen met de pil.
Ik moet eerlijk zeggen  dat ik dat wel een beetje raar vond en tevens was ik ook een beetje jaloers.

Maar goed genoeg gelul.
Jullie zitten toch bijna op de NOD???

Ik hoor wel hoe het is.

Gr.
Peet  

oei bloedprikken!!!!!

dus je bent al zolang niet meer ongi geweest, dat is niet niks zeg!! hopen dat je het gauw word. en anders toch maar naar de gyn he? gatsie, maar toch....

ik mag door naar de volgende ronde, heb bruine afscheiding......jammer. maar ik mag niet klagen, ik word het tenminste!!!

nou, ik hou het nu ff kort, ik wens je alle geluk bij het ongi worden, en uiteraard bij het zwanger worden.

veel liefs janine

Hé meiden!

Peet, ik vroeg me al af waar je was! Dus nog steeds niet ongi? Wel goed van je dat je nu naar de HA bent gegaan. Maar die denkt dus dat je ongi ieder moment kan komen??? Beetje vaag, waar baseert hij/zij dat op dan? Ik hoop voor je dat de uitslag niet verontrustend is. Het is al een hele geruststelling dat het geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap is.
Janine, bij mij zijn de duveltjes vanmorgen ook gekomen hoor, ik zit dus ook weer in de volgende ronde. Maar net wat je zegt, wij worden in ieder geval ongesteld! Gek trouwens, ik had bij jou een beetje een voorgevoel dat je zwanger zou zijn, vraag me niet waarom, dat zou ik niet weten namelijk, hahaha! Het was gewoon een gevoel! Hè, zelfs mijn intuïtie laat me tegenwoordig in de steek, hahaha!
En Peet, ik weet precies wat je bedoelt met die oude vriendin die nu zwanger is. Ik heb ook heel sterk zoiets van; ik had in principe nu al bijna een kindje kunnen hebben! En nu ik weet dat mijn schoonzusje (en een vriendin van haar) nu ook net zijn begonnen, zij zijn nu 2 maanden bezig, vind ik stiekem eigenlijk dat ik "eerst" mag. Maar ja, dat heb je niet in de hand. En ik zou het wel superleuk vinden als zij gewoon snel zwanger zijn. Ik heb gelukkig geen rancuneuze gevoelens tegenover zwangere vrouwen.

Liefs Nicole

Hallo meiden,

Nou het bloedprikken viel opzich wel mee moest alleen in beide armen en er kwam niet voldoende uit dus ze moeten splitsen met de buisjes.
Morgen kan ik bellen voor de uitslag.

Echt balen voor jullie dat die duivels weer zijn gekomen ik hoop dat de volgende ronde beter uitpakt.
He Nicole misschien kunnen jullie het gezellig met z'n drieen doen, jij, je schoonzus en haar vriendin.
En Janine had bij jou toch wel echt het idee dat het goed zat.

Lekker blijven klussen en veel plezier daarbij.

(zucht, ik wou dat ze een keer kwamen die duivels  of een positieve test, zou nog vele malen leuker zijn).

Gr.
Peet

halloooooo!!

dus het prikken heb je overleefd!!!! gelukkig!!! ik heb zo'n ontzettende hekel aan naalden, ongelooflijk!!! dus jullie dachten dat het bij mij wel goed zat?? haha, wat grappig. we hadden nog wel zo goed geklust. maar ja, volgende keer beter he. ik ga nu ronde 3 in, dus het valt wel mee hoor. een collega van mij is wel zwanger (de derde nu), maar die was al een poos bezig, dus ik vind het wel errug leuk voor haar. ik ben niet zo gauw jaloers, en sommige gun je het gewoon. ik ken dus ook wel mensen die ik het wel gun, maar dan wil ik eerst!! gemeen he? whaha!!!

nou, ik wacht nog even tot mijn duivels echt op gang komen, en ik kan zondag zonder zorgen de wedstrijd rijden met mn paardje. dat is ook wel weer fijn, omdat ik er wel erg tegenop zag, mocht het wel raak zijn geweest. dus ik ga er gewoon voor!!

nou meiden, ik ga een poosje slapen!!!! klus ze!!!

veel liefs janine

Hoihoi!
Peet, je krijgt vandaag de uitslag van je bloedonderzoek of niet? Spannend! Ik ga voor je duimen. Wat ik wel raar vind is dat je nou nog weer 3 weken moet wachten voordat je wordt doorverwezen naar een gyn. Ik bedoel, je wacht al zolang!
Ik  had gisteren even een klein dipje.  Ik ben in mijn zwangerboek gaan lezen over onvruchtbaarheid, gewoon omdat ik misschien hoopte dat er nog tips in zouden staan. Stom, stom, stom!! Had ik dus beter niet kunnen doen, ik werd er niet bepaald vrolijk van. Ik weet wel dat zo'n verhaal niks over mijn situatie zegt, maar toch. Het boek staat inmiddels ook weer netjes in de kast en daar komt hij voorlopig ook niet meer uit.
Hé Janine, dat is inderdaad wel fijn, dat je nu zonder je zorgen te maken mee kan doen aan die wedstrijd. Zo  ga ik  vanavond  lekker op stap met vriendinnetjes, daar heb ik onwijs zin in.  En ik drink tegenwoordig toch al bijna niks meer maar nu ik weet dat ik niet zwanger ben is het niet erg als ik vanavond een paar wijntjes drink.

Dikke kus  Nicole

Hoi hoi,

Heb niet zoveel tijd krijg net visite.
Uitslag gehad niet zwanger helaas maar verder is alles goed.
enige advies was afwachten.
Gister met mijn moeder zitten praten, bij haar duurde het ook 3 mnd voor ze ongi werd en een jaar voor ze zwanger was.

Kom later nog wel terug.
Gr.
-X-
Peet

Terug
Bovenaan