Voor Angela

Hoi Flower,
Jeetje zeg wat herkenbaar. Ik werk gelukkig niet meer in dat bedrijf.Dat zo'n persoon je leven kan beinvloeden, is echt angstig.Vervelend dat ze ook met je schoonzus omgaat, ik zou hier onzeker van worden.Wel een lastige situatie hoor!.Het doet mij weer denken aan een stalker die ooit achter mij aan heeft gezeten en de mafste verhalen over mij vertelde, omdat hij me niet kon krijgen.Ik ben hierdoor jaren geleden.Een ander kan gewoon je leven helemaal op z'n kop zetten.Misschien moet je het er toch over gaan hebben met je schoonzus.Op een manier van dat een collega dingen verzint die niet waar zijn.Je weet maar nooit of die collega andere rare dingen loopt te verkondigen.Je kunt beter iemand voor zijn.Uit je bericht denk ik dat je bang bent dat ze jou misschien ook gaat kwetsen.Dit weet ik dus niet zeker.Weet wel dat jij wel beter weet en probeer haar echt zoveel mogelijk te negeren en niet al teveel te vertellen over je leven.Als je collega dingen verteld dan gewoon meeleven met haar en niet teveel aan andere vertellen dat je haar niet gelooft. Natuurlijk wel aan je vriend en familie, als je hier behoefte aan hebt.Sterkte meid.Ik vind het moeilijk om onder woorden te brengen hoe je het moet aanpakken, maar het rotgevoel over zo'n persoon heb ik precies zo meegemaakt en dit was een hele nare periode.

Liefs Angela

P.s het waren twee personen waar ik dit mee heb meegemaakt.Een excollega en een stalker.

Terug
Bovenaan