Hoi Petra,
Natuurlijk wil ik hier wel vertellen wat ik besloten heb en ik dacht ook dat ik dat gedaan had, maar dan doe ik het gewoon nog eens hoor. Geen probleem.
Ik heb morgen een afspraak bij de gync en volgende week dinsdag weer. Volgende week dinsdag ben ik 37,5 week zwanger. De gync gaat dan een inwendig onderzoek doen om te kijken of mijn lichaam al naar een bevalling toe aan het werken is. Als ik ontsluiting heb dan wordt er een opname gepland om ingeleid te worden rond de 38 weken. Als er nog geen ontsluiting is dan wordt er een keizersnede gepland rond week 38 omdat inleiden volgens de gync dan een te lange weg is. Ik kan me hier heel goed in vinden.
Verder gaat het wel. Ik kan weinig meer. Doordat de kleine al goed ingedaald is kan ik moeilijk meer lopen en fietsen. Heb daardoor ook weer meer last van mijn bekken. Maar we moeten nog een paar weekjes volhouden en dan kunnen we ons tweede wondertje bewonderen. Ik word ondertussen wel erg nieuwsgierig wat het gaat worden en hoe het er uit zal zijn. Mijn dochter heeft namelijk rood haar, vanaf de geboorte en ben erg benieuwd of deze kleine dat ook weer zal hebben. En volgens mijn dochter krijgt ze een broertje dus ik ben benieuwd of ze gelijk heeft want ik denk zelf namelijk een meisje.
Groetjes Anja