voor ANK: test pas na drie weken positief

A

Anoniem

Guest
Hoi Ank,

ik las een reactie van jou op een berichtje dat jij na drie weken pas een positieve test had.
ik heb nl. ook een kleine bloeding gehad, en alleen maar negatieve testen. ook heb ik allerlei verschijnselen: zere, grote borsten, misselijk, buik en rugpijn, andere geur en reuk. Ik denk dus dat ik zwanger ben. ben bij de dokter geweest. die houdt bij hoog en laag vol dat ik echt een positieve test moet hebben. Hij wil dus geen echo laten maken of bloedtest doen, om het helemaal uit te sluiten , dus ik blijf in onzekerheid. ik test nu maar niet meer, want tja, de dokter zal het wel weten toch?
Maar, nu had ik al weer een keer ongesteld moeten zijn , en het komt weeer niet. Hoe kwam het bij jou dan dat je testen het niet deden, en deden ze het later wel?
Pleaze, vertel het me..
een wachtend M en M tje

Hoi M&M,

De eerste drie weken heeft er gewoon nog niet genoeg hcg hormoon in m'n urine gezeten denk ik. Het heeft niet aan het merk gelegen of zo want heb het met verschillende merken getest.
Een paar weken ervoor had ik een bloeding die twee weken lang duurde en daar was ik mee naar de dokter geweest. De dokter vertelde me toen dat er waarschijnlijk iets had gezeten wat m'n lichaam weer had afgestoten. Hij vertelde me ook dat het weer even kon duren voordat m'n menstruatie weer op gang zou komen. Een paar weken later had ik toch het gevoel dat ik zwanger was. Ik kan moeilijk beschrijven waarom. Ik was niet misselijk, geen pijnlijke borsten enz. Het enigste wat ik had was dat ik over m'n nek ging van bepaalde luchtjes. Iedereen krijgt weer andere kwaaltjes dus dat kan ik niet voor je beoordelen. Luister naar je eigen goevoel!!!!! Ik heb de ha. niet geraadpleegd maar uiteindelijk zelf positief getest.

Ik hoop dat er wat meer duidelijk is en anders hoor ik het wel.

Veel succes en laat het me weten, wat je gaat doen en hoe het afloopt.

ps. ik heb goeie ervaringen met de romed testen via babybrabbel.nl en die zijn spotgoedkoop.

Liefs, Ank

Terug
Bovenaan