Voor Ank

Hé lieve Ank,

Om even op je vraag terug te komen waarom ik zaterdag ga testen (tenzij de duiveltjes op de koffie komen).

Ik heb een regelmatige cyclus van 28 dagen, ben sinds een maand aan het tempen geslagen, en merkte dat ik mijn ei pas had op dag 17 ipv. dag 14.

En nou heb ik van jullie begrepen dat je toch zeker 14 dagen moet rekenen na je ovu dat de NOD is. Ik heb gewoon mijn eigen NOD van 28 dagen aangehouden, maar hou er toch in mijn achterhoofd rekening ermee dat ik er nog zeker 3 daagjes bij op moet tellen.

Dikke kus Fabbie

ps. jij natuurlijk veel succes en plezier bij het klussen deze maand ;)
Ik zal voor je duimen dat het deze maand wel raak gaat zijn :)
 
Nou meid, echt spannend, het zou echt super voor je zijn!!!!

Wat mezelf betreft, natuurlijk willen we heeeeeel graag zwanger worden maar we hebben ook geen haast. We zijn ook nog jong ( ik 24 m'n man 26 ) al hebben we wel een grote kinderwens. Vanaf het begin dat onze relatie serieus aan het worden was roepen we allebei al dat we 4 kinderen willen. Natuurlijk heb je het niet altijd helemaal zelf in de hand maar de droom is er. Ik vind het wel heel mooi, ik heb altijd al een groot gezin gewild en dat ik dan iemand tref die dat ook heel graag wil vind ik echt toppie!!! Tegenwoordig tref je niet veel mensen meer die 'veel' kinderen willen.
Laten we vooral niet op de fijten vooruit lopen en beginnen met het maken van de eerste. Het lijkt me alleen al zo'n fijn gevoel om een klein mensje in je te hebben groeien.
DREAM ON!!!! Ik ga weer lekker ver met m'n gedachte maar ja.

Op naar de volgende ronde klussen, ook al weer een leuke hobby in deze hitte.

DUIMDUIMDUIMDUIMDUIM!!!!!!
Ik hoor het weer van je!!!!!

Dikke knuffel,
Ank
 
Lieve schat,

Het gaat je wel lukken, de moed niet opgeven. Helemaal tegek dat je een mannetje gevonden hebt die een huis vol kleintjes wel ziet zitten.
Ik vind trouwens dat je een erg mooie leeftijd hebt om kinderen te krijgen, ik ben zelf 25 en mijn vriend is 28 ;)
Heb wel een jaartje of 3 moeten wachten op het groene licht. Ik weet zelf nog absoluut niet hoeveel kids ik wil. We beginnen maar eens met 1 hahaha.

Lieverd ik DUIMDUIMDUIM ook heel hard voor jou :)

Een hele dikke kus Fabbie
 
Terug
Bovenaan