Voor Ank

Goedemorgen Ank,
Ik las jou berichtje van gisteren. Maar ik reageer even hier. Ik heb zelf twee en halve week geleden een miskraam gehad. Maar ondanks dat ik het vruchtje had gezien, maakten ze toch een inwendige echo. Om te kijken of alles schoon was. Wel raar hoor dat jij die niet hebt gehad. En nog een vraagje aan jou. Hoe heb jij je NOD uitgerekend? Dat is toch niet uit te rekenen? Want het kan de eerste keer wel zes weken duren voordat je weer ongesteld wordt. Maar ik wens je succes, en wat de andere meiden ook al zeiden. Neem even contact op voor een inwendige echo.
Groetjes Nance
 
Hoi Nance,

Nou, mijn 'probleem' is namelijk dat ik geen vruchtje heb gezien. Ik ben twee weken aan het bloeden geweest. Het was troebel bloed met flummeltjes zal maar zeggen en erg donker van kleur. Ik ben naar de dokter geweest en hij heeft een inwendig onderzoek gedaan. Hij vertelde mij dat het een bevruchting kon zijn geweest of een ovilatie bloeding. Gezien het tijdstip van het begin van de bloedingen dacht hij aan het eerste. Hij was er niet helemaal zeker van maar vertelde me dat ik me er verder geen zorgen over moest maken. Nu ben ik dan ook al twee dagen helemaal vrij van alle viezigheid (want dat word het op een gegeven moment wel). Ik laat het verder wel op me af komen, we zien wel.

Mijn NOD was de NOD die ik eigenlijk zou hebben ( gisteren ).

Liefs, Ank
 
Terug
Bovenaan