voor ank,

hoi Ank
Wat enorm jammer voor je zeg. Ik had het zo voor je gehoopt. k las het net pas want we hebben visite maar ik heb de hele dag er aan moeten denken of het wel of niet zou zijn. Vanmorgen was je een beetje pips, logisch na zo'n test toch wel weer een dip. Toch wil ik je feliciteren, want je zei dat je man ook jarig was vandaag, ik hoop dat jullie ondanks de negatieve test verder toch een leuke dag gehad hebben.
sterkte en veel succes verder

liefs lies
 
Lieve Lies,

Wat lief van je zeg dat je zo met me meeleeft. Ik heb gisteren de hele dag een beetje dubbel gevoel gehad, van de ene kant natuurlijk heel gezellig en aan de andere kant zo onzeker. Er zijn dan ook weer altijd mensen die beginnen over waneer wij nou eens aan kinderen gaan denken, ze moestsen eens weten. Na dat soort opmerkingen moet ik me even terug trekken voordat ik het eruit ga gooien.
Ik probeer alles op z'n beloop te laten en als het echt heel moeilijk word en ik voel me volgend weekend nog zo beroerd ga ik nog 1 testje doen. Na 10 dagen schijnt er ook meer kans te zijn op een posotieve test als na 4 dagen.

We wachten af.

Liefs, Ank
 
Terug
Bovenaan