Voor Anke (of Anke2)

Dit berichtje is voor de Anke die gisteren een vraag stelde over een onregelmatige cyclus en temperaturen.

Hoi Anke,
Dag 36 is bijna ten einde. Hoe is het nu met je? Ik hoop nog steeds geen rode vlag!

Liefs, el.
 
Hoi El, wat leuk dat je nog aan me gedacht hebt. Nou, ik ben nu bijna aan het einde van dag 37 en nee, nog geen teken van ongi.... Wel krijg ik steeds meer rare dingetjes in mijn buik, moet steeds plassen, lijkt voor het gevoel net alsof mijn hele buik opgezwollen is. En ben misselijk iedere keer, voel me zo gek! Vorige cyclus was 37 dagen, maar meestal duurt het rond de 32, 33 of 34 dagen. Heb 1 keer een uitschieter van 49 dagen gehad en vorige keer dus 37. Ben benieuwd. Ik dwing mezelf min of meer om deze week af te wachten voordat ik weer aan de test ga....anders blijven de teleurstellingen maar komen. Ergens heb ik nu wel hoop, het kan gemakkelijk dat ik donderdag te vroeg getest heb toch? Nou, het is weer een lange reactie geworden, ik hoop dat de onzekerheid snel voorbij is. Ik ben er wel achter gekomen dat zo'n test mijn onzekerheid dus echt niet wegneemt hoor! Kus, Anke
 
Tuurlijk denk ik aan je! Ik weet precies hoe het voelt. Hoewel?! Ik ben nog nooit over tijd geweest, ben altijd heel regelmatig. Maar de laatste paar dagen voor je je ongi verwacht, zijn wel heel spannend! Laat nog eens weten hoe het gaat alsjeblieft! (ik weet nu dat je Anke zonder nummer bent!)

Liefs, el.
 
Terug
Bovenaan