Hoi lieve Cindy,
Wat leuk zeg, dat je zo aan me denkt en een berichtje speciaal voor mij plaatst! Hier is er nog niks gebeurd en ik weet ook echt helemaal niet wat ik kan verwachten. Het komt allemaal met vlagen, het ene moment voel ik me hartstikke zwanger (misselijk, moe, tepels die jeuken) en het andere moment weet ik zeker dat ik ongesteld ga worden. Mijn lichaam is me weer lekker voor de gek aan het houden dus! Vandaag zit ik ook pas op dag 13, dus er is nog niks over te zeggen, kan nog alle kanten op, maar eerlijk gezegd reken ik nergens meer op hoor. Komt ook wel een beetje door mijn verleden denk ik, ben sinds die chemokuren nooit meer zwanger geweest en kan me ook echt niet voorstellen dat zoiets nu nog zou kunnen. Hoewel de artsen daar heel anders over denken hoor, want die zeggen dat zolang ik niet in de overgang ben en iedere maand gewoon mooie eitjes aanmaak er niks aan de hand hoeft te zijn. Maar dat vertrouwen in mijn eigen lichaam is een beetje weg denk ik. Als ik morgenochtend niet ongesteld ben, dan ga ik testen, ook omdat we woensdagochtend op vakantie gaan en ik het dan wel graag zou willen weten. Als het negatief is wachten we weer een paar dagen af en nemen we nog maar een test mee op vakantie, plus maandverband en tampons.... En als het positief is, dan gaat het dak eraf!!!!! Ohhhh, ik hoop het toch zooooo!!!!
Hoe is het met jou? Op welk punt zit jij nu in je cyclus? Het liep allemaal niet zo lekker de laatste tijd he? Je had toch je eisprong gemist? Is dat nu geen reden om je cyclus te gaan controleren met hormonen, echo's en pregnyl? Ik vind het zelf wel fijner dat ik preciezer weet waar ik aan toe ben, maar het is wel een grotere belasting, dat staat er weer tegenover... Ik hoop dat je kunt genieten van de rust in je hoofd, maar als je een beetje op mij lijkt, zal dat wel niet en ben je hartstikke gefrustreerd!
Ik denk aan je en laat het z.s.m. weten als ik zelf wat weet! Liefs, Anke