Voor Anne en alle andere meiden

Hoi Anne,

En hoe gaat ' ie ?
HEb je nog het gevoel dat het raak kan zijn ?
Ik heb zelf het gevoel gekregen dat het toch niet raak is. ik heb al een dag of twee en rommelig gevoel in mijn buik. Hetzelfde gevoel dat ik al twee keer voor mijn NOD heb gehad, dus het ziet er niet echt rooskleurig uit.
Maar we laten de moed niet zakken, je weet maar nooit, niet waar !

Als het deze keer niet raak is, ga ik in ieder geval wel beginnen met temperaturen. Want als we dan een jaar bezig zijn worden we bij de dokter niet weer naar huis gestuurd.
Kunnen ze gelijk verder gaan kijken.

Maar goed zo ver is het nog niet en in de tussentijd kan veel gebeuren.

Ik wens jou veel sterkte met afwachten dit weekend en zal hard voor je duimen.

Een fijn weekend voor iedereen en succes.

Liefs Pop
 
ik heb ook sinds gister dat het rommelt in mijn buik. Mijn NOD kan vanaf maandag komen t/m vrijdag. ik heb hier ook geen goed gevoel over maar dat had mijn vriendin 2 weken geleden ook maar die was toch zwanger!! In hoeveelste ronde zit je nu? Ik heb ook al een paar maanden getemperatuurd. Het nadeel is dat je er veel meer mee bezig bent dan anders. Wij gaan de komende maand ovulatietesten gebruiken als laatste strohalm. gr en succes
Marielle
 
Ha Pop,
Heb onder je andere berichtje van later op de dag gereageerd. zag deze pas later.
Alles kan hoor volgens mij Pop! Iedereen is anders en reageerd anders op een zwangerschap. Ook een vriendin van mij had ernstig de indruk dat ze ongesteld moest worden, een paar dagen voor d'r nod. Bleek hartstikke zwanger!
Je moet de moet nog niet opgeven hoor, wou graag met je naar het Maart forum!
Hoewel ik het ook allemaal nog niet weet hoor. Ben wel misselijk, maar kom ook uit de nachtdienst kan daar dus ook mee te maken hebben.
In m'n verdere berichtje heb ik m'n perikelen van vandaag gezet; zwangerschapstest gedaan (eigenwijs) en negatief. Logisch!
Ik blijf voor je duimen hoor!

Groetjes Anne
 
Terug
Bovenaan