Voor Anne77

Anne,
Bedankt voor je reactie.
We zitten inderdaad in het zelfde schuitje.

Ik heb al heel vroeg van de daken geschreeuwd dat ik zwanger was.
Aan de ene kant baal ik daarvan aangezien ik nu ook iedereen dit verschrikkelijke nieuws moet vertellen, maar aan de andere kant lucht het op de een of andere manier ook op om erover te kunnen vertellen.

Maar hoeveel ik er ook over vertel, ik blijf me erg alleen en leeg voelen van binnen.
Hoop maar dat dit snel over gaat want ik ben niet echt goed gezelschap op dit moment.

Wat zijn jouw plannen nu? Gaan jullie het opnieuw proberen of laat je het even rusten allemaal?
Wij gaan gewoon weer aan de slag en hopen zo snel mogelijk weer bij de v.k. te zitten. (heb je helaas niet zelf voor het zeggen maar ik wil  positief blijven)
Voor mij was het de 1e miskraam  en de gyn.  zei dat er geen reden was om het niet opnieuw te proberen.

Veel sterkte en  hou me op de hoogte.

Groetjes,
Linneke  

Hoi Linneke,

Bedankt voor je berichtje.
Ik had ook aan veel mensen al verteld dat ik zwanger was. Was er ook zo blij mee! Vind het wel moeilijk om het er nu met al die mensen over te hebben, maar merk dat het wel helpt. Ik voel me ook leeg en mis dat blije gevoel. Ik denk dat mensen op mijn werk enzo er weinig van merken, maar ik ben er toch wel veel mee bezig. Kan het er gelukkig wel goed over hebben met mijn vriend.

Ik denk dat we het ook gewoon snel weer gaan proberen. Ik draag op dit moment het vruchtje nog. Wel verwarrend, want ik voel me ook nog steeds zwanger. Mijn buik groeit en ik ben misselijk e.d. Volgende week dinsdag krijg ik voor de zekerheid nog een echo. Er is namelijk een hele kleine kans dat ik later zwanger ben geworden dan we denken. Dat geloof ik helemaal niet, want dat klopt   niet met de datum van de test en de eisprong e.d. Als het dan blijkt inderdaad niet goed te zijn maak ik een afspraak voor curretage. Daar zie ik wel tegenop.

Ook mijn gynaecoloog zei dat de kans om opnieuw zwanger te worden vrij groot is. Ik vind het wel lastig dat straks iedereen weet dat we ermee bezig zijn....  

Wanneer ging het bij jou mis? Heb je nog lang pijn gehad?

Ik zie wel op tegen curretage, vanwege de pijn, maar ook omdat het waarschijnlijk een moeilijk moment zal zijn.

Heel veel sterkte voor jou. Ik blijf graag op de hoogte.... En maak je geen zorgen over je humeur. Dat vergeten mensen toch snel weer als je straks weer blij bent!

Liefs,

Anne

Hoi Anne,

Wat vervelend voor je zeg. Ik zal dinsdag voor je duimen.

Dan heb ik toch meer "geluk" gehad.
Ik was voor een echo geweest met 7 weken omdat ik last had van bloedingen.
Op die eerste echo was het vruchtje nog gewoon te zien maar de v.k. kon niet vertellen waar die bloedingen vanaf kwamen.
Ik heb toen een vervolgafspraak gekregen voor 2 weken later.
Al die tijd ben ik gewoon blijven bloeden (in totaal ruim 3 weken). Verder helemaal geen krampen of zo gehad. Buiten deze bloedingen helemaal niks gemerkt.
Toen ik 2 weken later weer een echo liet maken was het vruchtje al niet meer te zien,mijn baarmoeder was weer in de oude stand en zwangerschapstest was negatief. De gynocoloog vertelde dat er baarmoeder technisch niks aan de hand was en dat ik alweer aan mijn volgende cyclus bezig was.

Jouw verhaal is jammer genoeg een stuk vervelender.
Dat het maar snel dinsdag mag worden zodat je tenminste wat meer duidelijkheid krijgt. Mocht je inderdaad een curretage moeten krijgen dan kun je  maar beter zo snel mogelijk een afspraak maken. Lijkt me niet gezond om nog zo lang in deze situatie rond te lopen.
Laat me even weten hoe het gegaan is. Ik zal aan je denken.
Je weet me te vinden als je behoefte hebt aan een "gesprek"

Terug
Bovenaan