Voor Annem, mama van Lukas.

A

Anoniem

Guest
Hoi!

Ik schrok even toen ik je reactie zag bij het voorjaar 2006 forum.
Nog een keer de namen gecheckt maar jij was het echt.

Ik wou even kwijt dat ik echt niet geloof dat je een krijsend chagrijnig monster zult worden wanneer je een tweede kindje zou krijgen.
Dit omdat je het zelf hebt meegemaakt en daarom express dat zult voorkomen.

Of je nu voor een tweede gaat of niet dat moeten jullie helemaal zelf weten maar ik vind dat je niet zo negatief over jezelf moet denken.

Aan de reacties en topics die je plaatst, ken ik je echt als een lieve, zorgzame, grappige mama dus ik schrok gewoon even.

Je bent een topper hoor!

Groetjes Kirsten mv Tyche

Kirsten, volgens mij is ze op vakantie......
Maar wat een lief berichtje!

Susan

Nou dan hoop ik dat ze het leuk heeft en 'up' ik deze volgende week wel weer een keer!

Hoi,

Ik ben net terug van vakantie en was niet van plan vandaag al te reageren maar zag toevallig dit berichtje (normaal lees ik niet zover terug, is geen beginnen aan) en wilde toch ff reageren.

WAT LIEF DAT JE DAT SCHRIJFT! Ik heb het idd geschreven en dat is een van de redenen dat ik niet aan een tweede wil beginnen (echt niet de enige hoor).

Ik kom uit een gezin waar niet veel liefde werd getoond en waar veel ruzie was tussen mijn ouders en een vader waarbij je continue op je tenen moest / moet lopen. Mijn ouders houden echt wel van ons (denk ik tenminste) maar dat werd nooit echt getoont en echt aardig vond ik ze ook niet.

Dat is iets wat ik Lukas absoluut niet aan wil doen. Dat opgeteld bij mijn eigen karakter ben ik van mening dat ik het beter bij een kan houden en hem alle liefde kan geven die ik in me heb en hem schromelijk kan en wil verwennen en er altijd voor hem wil zijn.

Dus nu ben ik de liefdevolle moeder wat ik blijkbaar ook op dit forum toon en dat wil ik ook altijd blijven!

NOgmaals, dank je wel voor je liefe reactie dat doet een onzeker moederhart heel veel goeds!

Annemieke

Terug
Bovenaan