Voor Annemiek

Hallo

Voordat 'een keer' 'ooit' en nooit wordt: laten we actie ondernemen! Daar houden wij toch van???? Noem jij eens een paar data dan laten wij weten wanneer wij kunnen. Met Dave zal het een woensdag of in het weekend moeten worden. Eind augustus gaan we met vakantie.
Enne... wordt het met zijn vieren (zessen incl kleine knullen) of wordt het weer een ehv-meeting?

Groeten
Rosanne

Hallo Linda

Annemiek en ik hadden het na de meeting in DB over om weer eens af te spreken. De vriend van Annemiek heeft een fototoestel die Dave waarschijnlijk graag wil halen en Annemiek zei dat ze dan wel eens konden uitwisselen hoe die werkt enzo. Met de mannen dus erbij. We hadden het over met zijn vieren (zessen) maar volgens mij ben je gewoon welkom, hoor! Misschien wil Simone ook wel komen met haar vriend (die kennen Dave en ik dus ook)
Gezellie!

Ik lees wel mee wanner jullie afspreken en of ik kan komen. Mijn mannetje gaat niet mee hoor. Vind het verschrikkelijk. Hij vond de meeting in DB ook niks. Niet dat ik niet mocht gaan hoor, maar hij zou nooit meegaan.

Ik lees het wel oke.

Groetjes Linda

Enne Annemiek:
Waren er veel rokers? Ik las dat er meer waren
Gr linda

Hoi Rosanne,

Hier heb ik 2 data. Kijk even of jullie dan ook kunnen. 5 of 19 augustus (zondagenmiddag). Deze weekenden zijn na Ro zijn avonddienst, dan hoeft hij namelijk niet in het weekend te werken. De even weekenden wel. Vandaag deze data.

Linda,

Uiteraard ben jij ook welkom, Rosanne en wij wilden gewoon lekker in het park afspreken. Dus geen meeting ofzo maar ff gezellig bij kleppen met de kids.
Er waren afgelopen zaterdag inderdaad meerdere rokers, dus hoefde ik niet alleen naar buiten om aan mijn verslaving te voldoen.

Groetjes,

Annemiek

Hoi hoi Rosanne,

Ik dacht al.... zou het een vroege vorm van dementie zien ofzo....     Nee geintje....

Maar geeft niks joh. Ff wat anders, kun jij mij mischien ff mailen? Als je het niet erg vind hoor!
Mijn mailadres is mijn inlognaam hier met hotmail.

Groetjes,

Annemiek

Terug
Bovenaan