voor annemieke13

Hoi gaat het al wat beter met je je schreef laatst dat je tegen ziekehuis opname aanzat dat lijkt me best heftig zeg, en ik maar klagen dat ik een beetje misselijk ben.
Je vroeg laatst aan me waar ik woon op curacao en hoe lang al.
Nou wij zijn hier voor het werk van mijn man we zijn hier in juli 2006 gekomen en gaan voorlopig nog niet terug waarschijnlijk ergens in 2010 0f 2011 ja dat duurt gelukkig nog even.
We wonen op GROTE BERG dat is een woonwijk in de richting van westpunt dus in de buurt van alle mooie stranden, ja het leven is hier geweldig mijn zoontje is hier geboren en loopt bijna altijd in zijn nakie en zwemt iedere dag ja wat een leventje he'voor zón manneke.
Ook voor mama is het niet slecht hoor want ik heb nu de luxe dat ik niet hoef te werken dus ik geniet er ook van alles op zijn gemakje en als het niet echt hoeft doen we het gewoon morgen heerlijk dat kennen we in nederland niet.
Alleen kinderopvang is hier wel ietsje anders dus doen we het nog niet maar ik merk wel dat hij toe is aan het spelen met kindjes en gezien mijn zwangerschap nu zou het best lekker zijn als hij b.v 2 ochtendjes naar de opvang kon.
Zeker makkelijk als we een afspraak hebben bij de gynecoloog want familie woont natuurlijk niet in de buurt en de vriendschappen zijn hier niet zo hecht dat ik mijn mannetje zomaar overal drop.
Nou als je nog meer vragen hebt dan hoor ik het wel geniet van je zwangerschap en   ik hoop dat het iets beter met je gaat.
Groetjes bo uit curacao

hoi hoi Bo,

wat klinkt het heerlijk.. ik kom al echt mijn hele leven op cur (en aruba) toen ik klein was zat mijn oom er voor de (nou zeg kan ik de naam van het leger onderdeel niet zeggen.. heb echt alle hersens uitgekotst..)leger  ter zee hahaha   wat doet jou man eigenlijk daar??  
mijn ouders hielden erg van de warmte en we kwamen meestal 'swinters 1maand daar heen..
nu kwam ik er regelmatig met de klm (stess) we zitten in het hilton..
ik vind de wind die er waait heerlijk.. ben echt verslaafd aan de wind.. zo lekker.. zo merk je niet hoe warm het is.. en je wordt er super mooi bruin.. haha
ik dook ook... jij ook?? nu natuurlijk niet..
ik zou best daar heen willen komen voor vakantie maar vriendlief wil niet lang vliegen met willem (nu16maanden..) wat ik aan de ene kant ook wel begrijp.. maar aan de andere kant ook niet ik ben als kind/baby ook altijd meegenomen.. ik doe er minder moeilijk over dan hij.. ach.....
lekker hoor dat je nog zo lang blijft.. komen je ouders(schoon) wel regelmatig over??
hoe ga je het doen met kraamtijd? hebben ze die daar?? ik heb keer ergens gehoord dat je ook kraamzorg in het buitenland kan krijgen.. vanuit nl.. idee??
je zoontje zal het wel moeilijk krijgen als ie terug komt naar nederland..
moet ie opeens kleren aan.. hahahaha winterjas..
arm kind hahaha

mijn misselijkheid.. ik lig nog steeds thuis in bed..
vriend heeft deze week tot 12uur gewerkt en was dus steeds om 12.30 thuis dan hoefde ik maar vanaf 8 tot 11u met willem te rommelen.. dan ging met veel spugen goed.. hij keek wel steeds heel raar als ik weer met mijn hoofd in de emmer hing.. hihi
ik ben nu 6kilo afgevallen in 2weken.. week 1 4kilo dus het gaat al beter..
ik krijg zetpillen en die halen het erge er af..
heb alleen heel veel zin in lekkere dingen stuk chocolade taart.. jam jam..
maar als ik het voor me heb dan denk ik na 2 hapjes laat maar..
heb trouwens gewoon honger! maar als ik teveel eet  meer dan 4 happen komt het terug.. handig he...

is er trouwens niet iets van prive opvang?? moet er toch zijn??
of een speelgroep?? hoe oud is je zoontje ookal weer? volgens mij de leeftijd van willem.. loopt ie al?
willem is LUI die loopt nu pas los.. 1week..
daarvoor liep ie wel het hele huis door met tafeltje.. stoel.. iets.. maar los nee..
raar kind.. hihi

zo ik ga ff kijken of ik de aarbeien kan binnen houden..
tot volgende keer..

liefs Annemieke

Terug
Bovenaan