voor annerobe en de anderen

Ha,

Onze jongste woog 5300 gram bij geboorte.Wisten we niet van te voren.3 jaar geleden werden 20 weken echo's niet veel gedaan.
Maar omdat de jongste zo zwaar was wilde ik nu zeker.Ze konden nu zien al dat het groot wordt.Met zo'n 4-8 weken moet ik een bloedsuikercurve laten  prikken.En dam met 30 weken weer een groeiecho is het advies aanh de verloskundigen,neem aan dat ze het advies overnemen.^-11 controle bij de vk weer.Ben benieuwd wat zij over de echo zeggen.Wordt vervolgd....ik heb nu 3 kids.(6,5 en 8,5 en dus 53000 gram geboortegewicht)

groetjes,madre4

hoi mijn ervaring is ook dat elke baby zwaarder wordt de 2 haalde de 1 in en de 3 haalde de 2 in dus ik ga dr van uit dat de 4 de 3 weer in haald gelukkig had ik wel gewoon gewichten rond de 7 pond.

Hoi,

Mijn dochtertje is 9 dagen te laat geboren en was 4240 gram. Lijkt misschien mee te vallen, maar ik ben heel smal van onder (zou je niet zeggen als je mijn dikke kont ziet, maar dat schijnt er niets mee te maken hebben....)
Haar hartslag ging op een gegeven moment ook naar beneden omdat het te lang duurde en voor haar ook te zwaar was (2 uur en 13 minuten geperst...) Dus toen alsnog met de ambulance naar het ziekenhuis en vacuum gebruikt. Ging toen gelukkig wel goed en ze was er met een minuut of 10 uit.
Nu krijg ik in plaats van 2 keer bloed prikken 3 keer bloed prikken en dan met name op suiker.
En ik krijg met 32 en 34 weken een echo, zodat ze goed kunnen kijken of het dan normaal is gegroeid. Als het te groot wordt dan wordt het een keizersnee. Bij een twijfelgeval wordt het een laagdrempelige keizersnee, dus als ik een half uur aan het persen ben en het schiet niet op dan doen ze alsnog een keizersnee.
Ik ben erg blij met dit plan van aanpak wat ik samen met de verloskundige heb opgesteld.

Dus ik zou als ik jullie was 2 groeiecho's vragen, zodat ze echt de groei kunnen kijken in 2 weken.

groetjes Mariska

Terug
Bovenaan