Voor Annerobe (Femke) !!!!!

Beste Annerobe/Femke,

We hebben al een tijdje niets meer gehoord van je op het forum. Alle meiden hopen dat het wel heel goed met je gaat. Kun je eens iets van je laten horen op het maartforum of het derdekindje forum? Ik maak me een beetje ongerust omdat je normaal best regelmatig meekletst.

Ik hoop je snel te spreken

Mama van Marijn

No worries about Femke / Annerobe!
Heb haar via Hyves gesproken maar het forum lag er uit tot deze week en ze kon geen berichtje plaatsen. Ze heeft me een berichtje gestuurd, zie hieronder. Ze komt binnenkort vast weer even spieken.

Groetjes Janneke

He Jenny en Roosmarijn,

Ja eindelijk hier ben ik dan weer!!!!!!
Sorry voor alle afwezigheid....

Ik heb net een klein beetje terug gelezen, ben blij om te lezen dat het met jullie zo goed gaat.
Met mij gaat het ook wel goed hoor. Mijn buik en baby groeien op schema!!
Ik zat er alleen zelf even een tijdje doorheen. Veel hyperventilatie en niks extra's kunnen, overdag ga ik maar door en lijkt er niks aan de hand maar tegen vijven stort ik gewoon in.
Natuurlijk ben ik ook echt aan het genieten van mijn zwangerschap hoor en zeker ook van mijn kids maar ik voel nu wel echt dat ik in de laatste fase ben gekomen.

Gelukkig heb ik verlof dus dan kan ik (na de vakantie) twee dagen in de week uitrusten als mijn mannetjes naar de opvang zijn.

Ik krijg als het goed is 5 januari te horen wanner ze de baby gaan halen. Ik ben wel heel benieuwd hoor! Echt een spannende tijd.
Mijn kleintje ligt nog steeds in een stuit, de hele zwangerschap al(ben nu 30+ nog wat weken).
Hoe is de ligging van jullie baby's bij jullie??
De gyn heeft me geleerd hoe ik kan voelen waar t hoofdje zit. Ik zal zo nog eens voelen...hihi!
De 29e heb ik een groei echo omdat Julian en Valentijn zo groot waren bij de geboorte en daarbij gaan ze ook kijken of de placenta inmiddells al voor de baarmoedermond weg is. Tja mijn dochtertje is nu al een koppige tante.
Ik heb ook echt al een grote buik, mijn omgeving denkt dat ik al aan t bevallen ben als ik even niet opneem....uhh ik moet nog 10 weken zeg ik dan.

Maar goed zoals ik al schreef heb ik nu verlof gekregen, maandje eerder dan gepland maar wel beter voor mij. Ik kon gewoon niet meer.
Dir berichtje had ik een tijdje geleden geschreven.
Nu gaat t wel wat beter met me nu ik al twee weken verlof heb. Heb nu wel weer een blaasontsteking en heb daar zelfs een hele avond weeen van gehad. Minder dus maar met een keertje gaat t ontdanks dat ik daar heel moe van wordt wel weer beter!! We moeten er wat voor over hebben!! haha

Ik had van de week ook een groeiecho en alles lag op schema, alleen de beentje lagen drie weken voor. Ik wist niet wat ik hoorde want ik heb van die korte beentje en mijn man ook....

Ik hoop dat ik binnenkort weer zelf berichtjes kan schrijven op t forum, zo frustie dat t me niet lukt!!!!!
Elke keer schrijf ik weer een berichtje en krijg ik weer error...RRR

Tot snel hoop ik!!!!
Hele dikke kus van Femke

Terug
Bovenaan