A
Anoniem
Guest
He Femke,
Ik kan het niet laten om even iets aan je te schrijven.
Ik hoor hier helemaal niet thuis, onze kleine meid is inmiddels al 1 jaar.
Maar ik lees af en toe weleens op de andere topics mee en ik herken gewoon veel in je situatie, vandaar.
Wij hebben vorig jaar eind feb ook ons derde kindje gekregen, ook een meisje na twee jongens. En ook ik vind het geweldig !! Ik weet echt wel dat gezondheid veeeel belangrijker is ( 1 van onze knullen is ook een zorgenkind ) maar toch is het wel errug leuk om nu ook eens rose te kunnen kopen he
Mijn ervaring is dat het eigenlijk steeds leuker wordt. Onze kleine meid staat nu bij de tuindeuren op de uitkijk tot haar grote broers weer aan komen fietsen en ik weet niet wie er dan het meest blij is dat ze elkaar weer zien...
Ik wilde je alleen maar even heel veel geluk wensen met je gezinnetje !
Geniet, geniet, geniet ! Voor je het weet, rent ze alweer door het huis...
Liefs, Sophie ( voorjaar 08 forum ), mama van Daan, Jurre en Anne Lotte
Ik kan het niet laten om even iets aan je te schrijven.
Ik hoor hier helemaal niet thuis, onze kleine meid is inmiddels al 1 jaar.
Maar ik lees af en toe weleens op de andere topics mee en ik herken gewoon veel in je situatie, vandaar.
Wij hebben vorig jaar eind feb ook ons derde kindje gekregen, ook een meisje na twee jongens. En ook ik vind het geweldig !! Ik weet echt wel dat gezondheid veeeel belangrijker is ( 1 van onze knullen is ook een zorgenkind ) maar toch is het wel errug leuk om nu ook eens rose te kunnen kopen he
Mijn ervaring is dat het eigenlijk steeds leuker wordt. Onze kleine meid staat nu bij de tuindeuren op de uitkijk tot haar grote broers weer aan komen fietsen en ik weet niet wie er dan het meest blij is dat ze elkaar weer zien...
Ik wilde je alleen maar even heel veel geluk wensen met je gezinnetje !
Geniet, geniet, geniet ! Voor je het weet, rent ze alweer door het huis...
Liefs, Sophie ( voorjaar 08 forum ), mama van Daan, Jurre en Anne Lotte