Voor Annerobe

A

Anoniem

Guest
He Femke,

Ik kan het niet laten om even iets aan je te schrijven.
Ik hoor hier helemaal niet thuis, onze kleine meid is inmiddels al 1 jaar.
Maar ik lees af en toe weleens op de andere topics mee en ik herken gewoon veel in je situatie, vandaar.

Wij hebben vorig jaar eind feb ook ons derde kindje gekregen, ook een meisje na twee jongens. En ook ik vind het geweldig !! Ik weet echt wel dat gezondheid veeeel belangrijker is ( 1 van onze knullen is ook een zorgenkind ) maar toch is het wel errug leuk om nu ook eens rose te kunnen kopen he

Mijn ervaring is dat het eigenlijk steeds leuker wordt. Onze kleine meid staat nu bij de tuindeuren op de uitkijk tot haar grote broers weer aan komen fietsen en ik weet niet wie er dan het meest blij is dat ze elkaar weer zien...

Ik wilde je alleen maar even heel veel geluk wensen met je gezinnetje !

Geniet, geniet, geniet ! Voor je het weet, rent ze alweer door het huis...

Liefs, Sophie ( voorjaar 08 forum ), mama van Daan, Jurre en Anne Lotte

Ik zit dit gewoon met tranen in mijn ogen te lezen....hormonen!!! haha

Wat lief van je dat je me dit schrijft.
Ohh wat lijkt me dat fantastisch over een jaar als mijn kleine meisje dan al loopt...en idd dan zo bewust van haar grote broers geniet.
Julian en Valentijn zijn gewoon helemaal gek op haar, had jij dat ook vorig jaar dat ze zo dol waren op hun kleine zusje. En hoe is dat nu??

Wat een mooie naam heb je gegeven aan je dochter, ik hou ook echt van de naam Anne Lotte!

He Sofie heb je geen hyves toevallig, kunnen we nog eens vaker kletsen!
Gezellig.
Liefs van Femke (annerobe)

He Femke,

Gaat alles goed daar met jullie, ik begreep dat Madelief ziek is geweest ?
Is ze inmiddels weer wat opgeknapt ? Ze is nog wel erg klein he, om al ziek te zijn.

Ik heb helaas geen Hyves. Ik heb er wel eens over nagedacht, maar het is er nooit van gekomen eigenlijk. Op het forum ben ik wel regelmatig te vinden.

De jongens zijn hier ook helemaal weg van hun kleine zusje, De oudste wilde heel graag een broertje en moest wel even wennen toen er 's morgens een roze hoopje in de wieg lag... tja... niets aan te doen he. Hij was al snel om hoor en zeker toen ze begon te lachen en te reageren, werd het steeds leuker en nu is hij helemaal gek op haar. De middelste maakte het niet uit, hij zei dat hij het allebei wel goed vond.

Wij wisten niet van te voren dat het een meisje was, dus het was wel een superleuke verrassing !

Ik las dat je op zoek was naar madeliefjes op kleding ed. Ik heb zelf pas spulletjes besteld op www.madeliefke.nl. Volgens mij zou dat ook wel iets voor jou zijn. Je zou dan zelf de kleuren kunnen kiezen voor de bloemetjes. Ik heb de spullen nog niet binnen, maar het ziet er wel leuk uit. Ik heb er verder niets mee hoor, ik ken het alleen van internet.

Nou, ik hoop dat alles goed gaat daar ! Geniet van het mooie weer en je gezinnetje !

Liefs, Sophie

Ja ja ja die site ken ik volgens mij, mijn vriendin wees me er pas op.
Dat is toch die site van die leuke speldjes....

Lief dat je dat vraagt over dat ziek zijn:
Idd mijn kleine schat was ziek vorige week, ze had buikgriep. Ik had zo met haar te doen. ze heeft twee dagen alleen maar gespapen en twee dagen helemaal niet gehuild, dat is niet normaal voor haar. Ze wilde bijvoorbeeld ook ineens wakker in bed gelegd worden en viel zo in slaap...dat wil ze normaal nooit en dan krijst ze het uit na een paar minuten.
Gelukkig is ze nu weer beter en huilt ze weer vaker, hoe blij je dan weer kan zijn dat ze weer gewoon huilt, haha!

Ik was vanmiddag in de Efteling, we hebben een jaarkaart en wonen in de buurt en ik kwam er ineens achter dat ik drie kinderen had....
Dacht dus wel even naar de Efteling te gaan met  zn viertjes  (ik, juul, valentijn en madelief) maar het viel wel een beetje tegen (al kan ik er ook wel om lachen hoor)
Madeliefje in de kinderwagen, de jongens liepener naast.
Op een gegeven moment sta ik op een pleintje en Valentijn loopt zomaar een kant op, zonder door te hebben dat wij niet mee lopen en Julian loopt de andere kant uit en is heel boos dat we niet meteen achter hem aan lopen en Madelief was er tussen in aan t huilen in haar wagen....hihi De mensen om me heen hadden te doen met me op dat moment denk ik. Ik moest stieken een beetje lachen op dat moment en had voor t eerst een momentje dat het anders voelde met twee dan met drie.

Madelief was de hele middag best onrustig en redelijk veel aan t huilen, als ik haar in de wagen deed ging ze huilen en pakte ik haar op kon ik haar weer in slaap sussen...tja maar ik moest natuurlijk ook goed op die andere twee letten en samen met hun in de draaimolen, carnaval festival...etc.
Wat een operatie zeg, madeliefje uit de wagen en dragen, in de rij iedereen bij elkaar houden en ondertussen moet ik nog steeds Madelief vast houden, trap op wagentje in...gelukkig konden we drie keer blijven zittenh en was het de moeite maar daarna weer wagentje uit, luiertas weer om, trap op en af.....en madelief weer terug in de wagen die dan ineens niet meer in de wagen wil, haha!!
Was blij dat Bas (mijn man)  na zijn werk  even meeging naar de laatste atracties en meeliep terug naar de auto, is altijd zo'n drama die weg terug met kinderen die moe zijn....
Ik moet het dus echt even anders aan gaan pakken met drie kids....
Doe jij dat nog wel zo alleen met drie op stap?
Leuke uitstapjes gedaan pas geleden of toen je dochtertje nog klein was....
Als je nog tips hebt hoor ik ze natuurlijk graag...

Kus en tot snel weer, gezellig!
x fem

He die Femke !

Wat een onderneming zeg met alle kids op pad he ! Stoer hoor !!

En wat kun je je dan ineens rijk voelen he, met al dat spul om je heen !!

Ik deed en doe het ook wel regelmatig, maar mijn jongens zijn al een heel stuk groter, 10 en 8 jaar. Dus dat is weer een heel ander verhaal.
Toen de jongens klein waren, had ik een dubbele kinderwagen en dat was wel ideaal. Hup, alletwee erin en op stap ! Ook later op de fiets ging het prima, even lekker naar de kinderboerderij. Nu ik eraan terug denk, ook wel een heerlijke tijd. Nog geen schooltijden om rekening mee te houden... das nu wel weer anders. Alhoewel de jongens nu weer zelf naar school gaan, zo groot zijn ze inmiddels alweer.

En als we nu met elkaar op stap gaan, helpen de jongens eigenlijk best goed mee. Kortgeleden nog met de kids naar opa en oma met de trein geweest, dat vinden ze nl. nog steeds leuk, ook al zijn ze al groter. Ze helpen ook wel eens om de kleine bv een boterham te geven, maar das alleen als ze het zelf willen, WIJ hebben tenslotte voor nog een kindje gekozen en zij niet

Alhoewel ze ook wel eens kleine dingetjes in huis moeten doen, bv. de tafel dekken of even een boodschap. Meestal doen ze het zonder mopperen hoor, niet altijd..

Wat fijn dat het met Madelief zo goed gaat ! Lacht ze inmiddels al een beetje ? Dan worden ze weer een stukje leuker he, al denk je soms dat dat gewoon niet kan, NOG leuker...

Ik vind eigenlijk alle fases wel leuk, maar die eerste weken, zo'n heel klein hoopje mens wat nog zo heerlijk tegen je aan kan liggen slapen, dat zou van mij echt veel langer mogen duren !!

Nou, ik hou het hier weer even bij, De jongste 2 liggen er al schoon in, alleen de oudste moet nog douchen en dan naar bed,   En ik heb eigenlijk nog van alles te doen, maar helemaal geen zin meer...

Ik MOET in ieder geval nog even de woonkamer dweilen, dat kan echt niet wachten tot morgen vind ik .

Nou, tot schrijfs en geniet van de kleine Madelief !!

Sophie

Terug
Bovenaan