A
Anoniem
Guest
Ho even Annie, je roept gelijk dat ik ben gaan spammen toen en dat vind ik een voorbarige conclusie! Er was daar 1 juni moeder ofzo die vroeg waar de rest was toen heb ik een berichtje geplaatst dat er een heel forum is voor juni moeders. Dat is geen spammen maar informeren. En anders doe je nu zelf ook aan spammen. Wat ik alleen behoorlijk kortzichtig vind is dat Mirjam gelijk het berichtje verwijdert en dan vervolgens ons juni forum overlaad met zielig berichtjes en de mensen onvriendelijk behandelt. Zoals jezelf zegt zoekt iedereen de groep op waar hij/zij zich prettig voelt. Op msn is een complete groep met klachten dus helaas ben ik niet alleen in deze mening.
Maar vind het bijzonder jammer dat iemand die geen idee heeft van het hele verhaal mij gelijk veroordeelt, dat heb ik niet verdiend. En daar ben je het vast niet mee eens maar das jouw zaak. Maar dan wil ik weleens weten waarom 1 berichtje van mij spam is en wat jullie doen geen spam is.
Maar vind het bijzonder jammer dat iemand die geen idee heeft van het hele verhaal mij gelijk veroordeelt, dat heb ik niet verdiend. En daar ben je het vast niet mee eens maar das jouw zaak. Maar dan wil ik weleens weten waarom 1 berichtje van mij spam is en wat jullie doen geen spam is.