Voor Annie

A

Anoniem

Guest
Ho even Annie, je roept gelijk dat ik ben gaan spammen toen en dat vind ik een voorbarige conclusie! Er was daar 1 juni moeder ofzo die vroeg waar de rest was toen heb ik een berichtje geplaatst dat er een heel forum is voor juni moeders. Dat is geen spammen maar informeren. En anders doe je nu zelf ook aan spammen. Wat ik alleen behoorlijk kortzichtig vind is dat Mirjam gelijk het berichtje verwijdert en dan vervolgens ons juni forum overlaad met zielig berichtjes en de mensen onvriendelijk behandelt. Zoals jezelf zegt zoekt iedereen de groep op waar hij/zij zich prettig voelt.  Op msn is een complete groep met klachten dus helaas ben ik niet alleen in deze mening.

Maar vind het bijzonder jammer dat iemand die geen idee heeft van het hele verhaal mij gelijk veroordeelt, dat heb ik niet verdiend. En daar ben je het vast niet mee eens maar das jouw zaak. Maar dan wil ik weleens weten waarom 1 berichtje van mij spam is en wat jullie doen geen spam is.

Ho stop!! Laat ik hier even zelf inbreken, ik lees hier bijna nooit meer mee eigenlijk maar nu gelukkig toevallig wel. Er is geen verschil beste meiden tussen spammen en mensen informeren dat er een andere website bestaat! Elke spammer  wil uiteraard  alleen mensen informeren dat zijn website bestaat.
Het wordt pas echt irritant als mensen daarover ruzie gaan maken zoals nu hier. Wees een beetje vriendelijk voor elkaar!! er zijn moeders zat in Nederland  Dus een vriendelijk verzoek van mij aan jullie alletwee: reageer hier alsjeblieft allebei niet meer op zodat dit berichtje snel naar beneden zakt en stoor anderen niet met deze discussie! Dat zou ik namelijk echt heel vervelend vinden!! (het is dan ook de reden dat ik hier zelf nooit spam).

Ps. Beste Chislaine ik ken je niet, kan me jouw informatie;)berichtje wel herinneren maar ik  heb werkelijk nog nooit een berichtje op jouw site geplaatst of gelezen, want ik heb me nooit bij je aangemeld en ik heb ook nog nooit klachten gehoord  (maar als je daarover wil discussieren doe het dan alsjeblieft niet hier!)

Excuses dames
Groetjes Mirjam

Beste Mirjam

Als jij zegt dat je nooit een berichtje op ons forum hebt achtergelaten dan neem ik aan dat er iemand anders aan het "feestvieren" is. Aangezien er bij ons zich iemand aanmeldde met dezelfde naam als jij hier hebt (we hebben ook al een Miriam daar bij) en jouw forum adres als website opgaf namen wij aan dat jij het was. Diegene gedroeg zich als een stampend klein kind en is dus verwijdert.

Maarre nog wel 1 vraagje, waarom heb jij mijn berichtje toen dan verwijdert? Daar ben ik dan gewoon nieuwsgierig naar gewoon omdat je zelf ook zegt dat het puur ter info is en verder geen kwade bedoelingen achter zitten.

Terug
Bovenaan