Voor anoniem 10.03

Ik zet het ook even op een nieuw kopje ik wete niet of je zover terug leest!

Ik ben het met je eens hoor ieder zijn schema en mening, wat ieder kindje is anders en vaart wel bij zijn eigen schema

Romi eet ook geen pap dat krijg ik er gewoon niet in, ook sapjes, thee en water wil ze niet!daaromi vroeg ik aan jou of jouw zoontje wel aan de juiste hoeveelheid melk komt ivm. vocht en vitamine! Ze ziet er goed uit, groeit goed, niet uitgedroogt dus ik maak er me verder maar geen zorgen over! als ze dorst heeft drinkt ze wel en als ze niks wil laat ze dat ook duidelijk weten ze duwt dan gewoon de fles uit of gaat zitten kokhalsen, zo ook met groente fruit enz... Ik zat er alleen mee hoe met vitamine enz.. maar die geef ik nu gewoon standaard 5 druppels AD en als ze wel goed eet dan maakt het niet zo heel veel uit dat ze dubbel krijgt, want Romi is getint en mag best wat extra druppeltjes vitamine AD dat kan geen kwaad!

Misschien heb je nog een tip voor me wat betreft de laaste voeding! Daar drinkt ze vaak maar heel weinig van
( als ze nog slaapt gaat het nog maar meestal is ze direct klaarwakker) maar ja om het nu helemaal weg te laten vallen dan heeft ze nog minder vocht binnen...wat is wijsheid?

Groetjes corine

 
Hoi Corine.

Wat je eens zou kunnen proberen ivm. vocht tussendoor is flesje metbv. 60 ml water en 1 schepje poeder (de melk dus verdunnen). Gewoon om tussendoor te drinken. Dit ging bij ons goed toen hij nog geen thee wilde drinken.

Lust ze dit wel en drinkt ze daar wel goed van kun je altijd nog kijken of je de laatste fles laat vervallen, maar als ze dan meteen klaarwakker is heeft ze daar blijkbaar nog zin in. Hier was dat een ramp, die kreeg je gewoon niet wakker! Hij zoog 2x en sliep verder, nou, toen hebben we gewoon besloten hem eens te laten slapen en wat denk je, werd 's ochtends om half 7 wakker! Is nooit voorgekomen dat hij 's nachts wakker werd van de honger.

Wij hadden dat probleem niet zo omdat bij ons de warme maaltijd 's middags is, dus konden wij de laatste fles mooi langzaam terugdraaien en om 18.30 geven, daar geniet onze zoon héél erg van. Tegenwoordig proberen wij het met een paar stukjes brood van te voren, maar dat vind hij nog maar niks.

Verder laten we hem bij iedere gelegenheid tussendoor een slokje drinken, is weliswaar inderdaad maar een slokje iedere keer, maar het zit er wel in! Hij heeft genoeg plas- en poepluiers (poeh poeh, meer als genoeg!), dus het zal allemaal wel in orde zijn.

HIj krijgt trouwens ook nog vit. D hoor. In dat laatste flesje komt een tabletje dat bestaat uit fluor en vit. D. (op recept van kinderarts).


Groetjes
 
Het is juist zo dat als ze nog half slaapt het flesje goed rinkt of in idergeval de helft maar als ze wakker is dan drinkt ze helemaal niks!

ik da denk ik ook maar eens de groente in de middag geven kijken of dat werkt!

Verder geven we ook Ad druppeltjes extra! En blijven we het proberen met sapjes, water of thee!

groetjes Corine
 
Hi hi Corine, nu al lekker eigenwijs hè die Romi van jou!

Heel veel succes verder, het zal heus wel gaan, op z'n laatst met 18 drinkt ze alles (waarschijnlijk ook dingen, waarvan jij liever niet hebt dat ze ze drinkt).

Groetjes
 
Hai hai

Het is al vanaf het begin een probleem met drinken. mevrouw wilde persee niet aan de borst!!! We hebben 9 weken lang alles uit de kast gehaald mee helaas zonder resultaat toen heb ik het opgegeven dat gaf namelijk z'on stress! Het is inderdaad een kleine eigenwijs als ze iets niet wil, wil ze het ook echt niet!

groetjes

Nou ja ze groeit goed ziet er gezond uit dus heb ik besloten dat ik me maar geen zorgen meer ga maken erom!
 
Terug
Bovenaan