voor anoniem

volgens mij is dat verschillend. ik lees hier op het forum dat de termijnecho bij de ene inwendig en bij de ander uitwendig gebeurt, ik hoop uitwendig!!!!!hahahaha.....
als ze uitwendig niets kunnen zien zullen ze het natuurlijk wel inwendig doen.
vind het zoooooooo spannend!!!!
klinkt stom, maar hoop dat ik kan slapen vannacht!!!!
je leest van die dingen dat bij sommige het hartje niet klopt enz enz.....
maar ja, niet te veel bij stilstaan en hopen dat het morgen allemaal goed gaat.
zien we voor het eerst ons kindje!!!!!
weet niet of je bij 9 1/2 week al veel ziet eigenlijk....maarrre, duimen jullie voor me????
ik laat weten hoe het was!
doeiiiii gr andrea.
 
hoi beste meid.
Ik had ook last van slapeloze nachten.Maar probeer gewoon van het goede uit te gaan.En zoveel mogelijk van alles te genieten.Het zal wel nog niet zoveel zijn wat je kan zien maar het zal wel geweldig zijn!!!Heel veel succes en veel sterkte toegewenst van Marleen
 
hoi bij mij is het al 12 jaar geleden dat er een echo was gemaakt en toen was ik nog maar pas 5 weken zwanger en je zag duidelijk een vruchtzakje met een piepklein streepje erin duz kan je nagaan i he nu een zoon van 12 rondlopen en mijn dochter van 19 is nu 8 weken zwanger ze heb een echo gehad met 6 weken en ja hoor duidelijk te zien dat het hartje klopte zo zie je maar weer en je bent nu 9 weken duz wel wat volmaakter duz geniet er maar van wat je te zien krijg wandt voordat je het weet is het weer voorbijgroetje,s een toekomstige oma
 
Terug
Bovenaan