voor anoniem

Jet,ik geef je groot gelijk. Er is een anoniem die echt denkt dat alles maar kan. Trek het je niet aan,misschien voelt ze zich niet goed of zo.
Anoniem,
Ik denk dat je best wel aardig kan zijn,waarom probeer je het niet.Hebjij ook de kans dat je eens een leuk antwoord terug krijgt.
Hester
 
Waarom gaat iedereen ervan uit dat het een anoniem is??? Er zijn toch wel meer dames die geen naam bij een reactie zetten.
En een tip: als jij je daar aan stoort, doe wat je eigen advies is, en regageer dan niet!!
Owja en hierbij mijn naam (ben trouwens de anoniem van het vertrouwen vk verhaal) die is nl Marloes! Ik had er gewoon niet bij nagedacht om mijn naam erbij te zetten.
 
hoi marloes, ik zet ook wel eens per ongeluk mijn naam er niet bij, het was niet de bedoeling om heel lullig te doen, maar jouw berichtje kwam wel zo over.

groetjes Jet
 
Hoi Jet

Meid maak je toch niet druk als iemand een kinderachtige reactie op een topic geeft. Dan hebben ze alleen maar extra lol! Gewoon net doen of je gek bent. Kijk als je het niet eens bent met iemand zijn mening is het natuurlijk anders. Maar voor dit soort gedrag is maar een oplossing en dat is negeren.
 
Terug
Bovenaan