voor anoniem

dag anoniem,ik weet toch niet dat er hier dames zitten die alleen met medische hulp,een kindje kunnen krijgen!!!dat vindt ik dan ook heel erg hoor.je voelt je gelijk aangevallen,ik bedoelde het alleen maar goed.elke keer krijg ik van die kutreactie,s ik zal maar aannemen dat je het op dit moment heel moeilijk hebt,maar je hoeft me niet gelijk uit te schelden.en ik probeer niet zielig te doen hoor!!!ik zei alleen dat ik respeckt voor de dames hier heb.WAT HEB IK IN GODSNAAM DAARMEE VERKEERD GEZEGT?de enige die zielig is dat ben jij hoor,je hebt zeker last van je hormonen ik ben blij dat het op het zwanger worden gezellig is,en niet zo iemand als jij,ondanks je gescheld hoop ik voor je dat het alleemaal goed komt,ik ben niet zo als jij gelijk te keer gaan.veel sucses gr manuela

Dat klinkt nu wel heel erg dat we hier alleen met medische hulp zwanger kunnen worden. Ik zie ons nu al met zn alle dag in dag uit in een ziekenhuisbed liggen. Het duurt gewoon wat langer en sommigen van ons hebben inderdaad hulp nodig bij het zwanger worden. Ik vond het een heel lief berichtje trouwens manuela! Die anoniem die zit wel heel erg met zichzelf in de knoop.
Groetjes
patricia

Hoi Manuela, je zeikt soms zelf ook mensen af op hun eerlijke bedoelde reactie, dus je bent zelf geen haar beter. Begin eerst bij jezelf voordat je medelijden gaat vragen bij iemand anders.

Gr Debby

hoe kom je daarbij!!!dat is helemaal niet waar hoor,vraag het maar aan het zwanger worden.dus weet niet wat je nu weer zit te kletsten hoor.en aan je reaktie te zien ben jij geen haar beter,zou me niks verbazen als jij het bent geweest.

Terug
Bovenaan